• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ipod 40g

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willeke

Bekend gezicht
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
129
Waarderingsscore
0
hallo, ik heb vanmiddag een prachtige IPOD gekregen, jawel een mooi kerstcadeautje. Ik heb de software geinstalleerd. Dan vraagt de pc of ik de ipod wil aansluiten. (Batterij geheel opgeladen) Maar ik sluit netjes de docking met de ipod in de usb
maar pc kent niks hij geeft helemaal geen teken. Ik heb usb 2.0
windows xp SP1 dus dat moet geen probleem zijn.
Heeft iemand ervaring of met hetzelfde probleem te kampen gehad?? Alvast mijn dank voor de moeite. :)

En ik hoor graag van iemand.

Will ;) ;)
 
Eej!

ik had precies hetzelfde probleem!
dit moet je doen om het probleem op te lossen:

1. sluit de Ipod aan op netspanning
2. hou 5 tot 10 sec. de menuknop en de selectknop ingedrukt (de selectknop is de middelste witte knop)
3. wacht tot het "apple teken" komt
4. dan wachten tot ie weer is opgestart.
5. dan op de pc aansluiten en je zult zien dat de pc hem weer herkent.

als dit niet het geval is dan weet ik ut ook niet :p


suc6

greetz djwouter
 
ik heb het NET opgelost. Ik heb nl 6 usb poorten. 3 aan de voorkant en 3 aan de achterkant. En wat had ik nog meer aan de achterkant zitten? EEn firewire aansluiting. Ik blond :rolleyes: ik niet : geweten hebben. Maar hij doet het nu. :) Is het niet geweldig!!!! ;) ;) ;)
Nu nog me nummerties overgooien en dan ben ik klaar.

Ik wil je heel hartelijk danken voor je antwoord. :D


Groeten en nog bedankt.
Wily
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan