• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Irritante ww pop-ups van Thunderbird en MsOutlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen jammer dat de Ziggo helpdesk blijkbaar pas na enige tijd het groen licht krijgt om iets een storing te noemen.
Ik heb toch tijdig aan de bel getrokken met de vraag of er mailserver problemen waren.
 
Alleen jammer dat de Ziggo helpdesk blijkbaar pas na enige tijd het groen licht krijgt om iets een storing te noemen.
Ik heb toch tijdig aan de bel getrokken met de vraag of er mailserver problemen waren.

De mensen daar weten ook niet altijd alles, bel je 3 keer krijg je waarschijnlijk 3 keer een ander antwoord.
Dat vind ik tegenwoordig een nadeel van de meeste klantenservice.
 
Mijn ervaring met de Ziggo helpdesk is best goed. Natuurlijk kunnen zij niet alles weten en hebben ze ook geen kristallen bol. Ik merk dat ze in elk geval hun best doen om te helpen. Dat moeten ze waarschijnlijk ook wel want na elk (chat)contact vraagt de site mij hoe ik me geholpen voel.
 
Ja ik heb op zich ook wel goede ervaring met Ziggo.
Alleen toen ik zei dat mij modem stuk was en al heel oud was, bleek dat hun i.p.v. de decoder voor tv
het modem in het systeem hadden gezet dat die enkele jaren geleden vervangen was.
De eerst die ik aan de lijn kreeg deed niet veel moeite om het probleem op te lossen.
Toen ik enkele weken laten weer terug belde en het verhaal uitlegde dat niet het modem maar de decoder was vervangen kreeg ik gelijk een nieuw modem toegestuurd.
 
Ja. Waar mensen werken worden er ook gewoon fouten gemaakt.
 
Ja helemaal mee eens, gelukkig is het voor mij nu opgelost.
Hopelijk blijft het bij jou nu ook opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan