hotabibber
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 25 nov 2015
- Berichten
- 287
- Waarderingsscore
- 17
Indien dit in de verkeerde rubriek staat mogen jullie het verplaatsen, indien dit hier niet thuis hoort op het forum mogen jullie het verwijderen.
Gisteren voor iemand op een hp laptop van 2 1/2 jaar oud Windows 10 erop gezet. De aanschafprijs van deze laptop was ruim 1.200 euro.
Alles werkte perfect op de laptop behalve het geluid die kreeg ik voor geen meter aan de praat. Allerlei drivers e.d. geprobeerd.
Ik dan maar contact opgenomen met HP helpdesk voor technische ondersteuning hierop.
Moest het serie nummer doorgeven konden ze het nakijken. Aan de hand van het serie nummer zeiden ze tegen mij:
Meneer op deze laptop zit geen garantie meer om u te mogen helpen met deze vraag moet u eerst 40 euro betalen.
Ik werd me toen toch zo link tegen die vent die dit tegen mij zei dat wil je niet weten. Op een laptop die 2 1/2 jaar geleden gekocht is voor 1.200 euro geven jullie alleen maar ondersteuning op na betaling?
Nou zo'n super slechte service heb ik echt nog nooit mee gemaakt en al verrot scheldend gooide ik zeer boos de haak erop. Mijn kennis schrok zich behoorlijk van mijn reactie naar HP toe. Maar na uitleg hoe of wat begreep hij het 100 % volkomen.
Maar nu wil ik graag weten is dit algemeen beleid van hp dat je moet betalen voor serivce buiten garantie om of had ik een hele slechte medewerker aan de lijn?
Indien dit algemeen beleid is, ja dan ben ik genoodzaakt om HP volledig in de ban te doen.
Laptop terug gezet naar Windows 8.1 en het geluid werkt weer perfect.
Als ik model bij HP opzoek dan zie ik ook op de site van hun maar drivers staan tot Windows 8.1 en niet meer.
Heb de laptop niet hier verder. Modelnummer weet ik ook niet precies.
Gisteren voor iemand op een hp laptop van 2 1/2 jaar oud Windows 10 erop gezet. De aanschafprijs van deze laptop was ruim 1.200 euro.
Alles werkte perfect op de laptop behalve het geluid die kreeg ik voor geen meter aan de praat. Allerlei drivers e.d. geprobeerd.
Ik dan maar contact opgenomen met HP helpdesk voor technische ondersteuning hierop.
Moest het serie nummer doorgeven konden ze het nakijken. Aan de hand van het serie nummer zeiden ze tegen mij:
Meneer op deze laptop zit geen garantie meer om u te mogen helpen met deze vraag moet u eerst 40 euro betalen.
Ik werd me toen toch zo link tegen die vent die dit tegen mij zei dat wil je niet weten. Op een laptop die 2 1/2 jaar geleden gekocht is voor 1.200 euro geven jullie alleen maar ondersteuning op na betaling?
Nou zo'n super slechte service heb ik echt nog nooit mee gemaakt en al verrot scheldend gooide ik zeer boos de haak erop. Mijn kennis schrok zich behoorlijk van mijn reactie naar HP toe. Maar na uitleg hoe of wat begreep hij het 100 % volkomen.
Maar nu wil ik graag weten is dit algemeen beleid van hp dat je moet betalen voor serivce buiten garantie om of had ik een hele slechte medewerker aan de lijn?
Indien dit algemeen beleid is, ja dan ben ik genoodzaakt om HP volledig in de ban te doen.
Laptop terug gezet naar Windows 8.1 en het geluid werkt weer perfect.
Als ik model bij HP opzoek dan zie ik ook op de site van hun maar drivers staan tot Windows 8.1 en niet meer.
Heb de laptop niet hier verder. Modelnummer weet ik ook niet precies.