• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Is dit nu ook een A3 scanner of alleen een A3 printer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17

Ik zoek een All In One printer / scanner die ook A3 kan scannen.

Nu mijn vraag:

Kan bovenstaande printer/ scanner ook A3 scannen of alleen maar A3 printen ?

Dit kan ik er namelijk niet helemaal uit halen.

Vandaag eventjes bij de MediaMarkt wezen kijken die hadden wel een Brother A3 scanner maar dat is echt een bakbeest van een apparaat.
 
Helemaal juist, A3 scannen en printen.
 
Had hem eerst bij 123inkt besteld stond op website dat hij in voorraad was en direct geleverd zou worden.
Krijg ik na bestelling en betaling sorry is niet direct leverbaar wordt pas 19 februari verzonden. Heb de A3 scanner komende dagen nodig.

Ik order gelijk geannuleerd zo ga ik geen zaken doen met bedrijven die voorraad beheer niet goed op orde hebben.

Ik nu bij printabout besteld, was een paar euro duurder, maar hier gratis verzendkosten daardoor dus weer goedkoper en een gratis extra setje inktpatronen erbij dus uiteindelijk veel goedkoper en ook uit voorraad leverbaar.
 
Top, laat ons je ervaring weten met deze printer = interessant.
 
Printer zojuist binnen gekregen. Toch wel een aardig bakbeest eerlijk gezegd, maar dat weet je als je A3 nodig hebt dan kan het niet klein zijn.

Installatie/ aansluiting gaat heel makkelijk.

Ik kreeg gelijk een firmware update melding daar is hij nu mee bezig.
 
dat is echt geen geld heeft hij gescheiden kleuren patronen of 1 voor alle kleuren?
 
Alles apart, 4 cartridges
 
Klopt inderdaad 4 aparte kleuren.
Bij printabout waar ik hem uiteindelijk gekocht hebt krijg je gratis een dubbel zo grote zwarte inktpatroon erbij.
 
Deze inktpatronen extra besteld:


Super koopje dus en weet dat het werkt voor een andere Epson printer daar ook besteld en die werken ook uitstekend.

Dit is ook incl. de dubbele zwarte inktpatroon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan