• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Is het voordelig om PC up te graden dan een nieuwe te kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://www.pcgamesn.com/total-war-warhammer-ii/total-war-warhammer-2-system-requirements
Moederbord en CPU doen het prima in games maar als je op ultra wilt spelen zal het toch minimaal een GTX1070 dienen te zijn.
http://hwbench.com/vgas/geforce-gtx-1070-vs-radeon-r9-270x

Maar je, tis jouw feestje.

Ja dat snap ik maar heb je naar mijn specs gekeken?
Voordat ik zo een videokaart wil instaleren zou ik toch echt een ander moederbord en cpu nodig hebben lijkt mij?
 
Ik bedoel ermee te zeggen dat je er weinig mee opschiet om er een nieuw moederbord, CPU en geheugen in te stoppen met dezelfde videokaart en een GTX1070 past prima op dat moederbord, zeer zelden wordt die niet geaccepteerd op een wat ouder bord.

Maar als je budget hoog genoeg is.......hoef je geen concessies te doen.
 
Denk dat er hier goede voorstellen worden gedaan. Maar we lopen ook tegen een ding aan. De hoogte van het budget. Als die bekend is wordt het makkelijker om gerichte voorstellen te doen.
 
J
Denk dat er hier goede voorstellen worden gedaan. Maar we lopen ook tegen een ding aan. De hoogte van het budget. Als die bekend is wordt het makkelijker om gerichte voorstellen te doen.
Ja dat denk ik ook! Mijn budget is 6 a 700 euro op dit moment.
 
Met dat budget kan je inderdaad niet alles. Dan zal je moeten zoeken naar een verbetering van hetgeen je hebt.
 
In verband met wat jij vermeld in jouw bericht #4, doe dan nu het volgende:

Stap •1•

Download
525136c9bd45c-Farbar_Service_Scanner.png
Farbar Service Scanner
Zorg ervoor dat het tool vervolgens op het buraublad geplaatst wordt.

"Farbar Service Scanner" gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklikken op "FSS.exe".
    • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklikken op "FSS.exe" en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

  • Zorg er voor dat de volgende onderdelen zijn aangevinkt:
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik nu op de knop "Scan".
  • Aansluitend wordt een log aangemaakt (FSS.txt) in de zelfde map waar "FSS.exe" in zit.
  • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.


Stap •2•
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:

  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Kan je hier niet beter een los topic van maken?
 
Dit gaat om nieuwe onderdelen voor zijn computer...
 
Tja, de grafische kaart kan het niet aan wat je dan met dat gescan moet........
 
Als je het echt goed wilt doen, en je wilt de Warhammer 2 op de hoogste settings spelen, dan is een compleet nieuw systeem je beste optie. Alleen dan is er wel meer geld nodig.


Je zou kunnen beginnen met een nieuwe grafische kaart. Dat gaat echt al verschil maken. Ik zou dan persoonlijk voor een GTX 1080 (ti) gaan.

Of gewoon de settings wat lager zetten;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan