• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Is Virtualbox noodzakelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Is het noodzakelijk virtualbox erop te hebben? Als ik mijn laptop wil afsluiten staat er dat de virtualbox nog steeds draait?
 
het komt echter over als of jij Virtualbox niet zelf heb geinstalleerd op je systeem nogthans is dit een programma van derden en komt dit niet standaard met Windows mee ..
*ja je kunt deze afsluiten ..gebruik je deze echter nooit zou je deze ook kunnen verwijderen van je systeem .
 
Ik heb het er zelf niet opgezet? Maar als ik hem verwijder komt er geen storing in Windows 10 dan draait alles gewoon?
 
Klopt heeft niks met je windows te maken, je kan het dus gewoon verwijderen, welke VM is het, soms Oracel dat is de meest voorkomende en gebruikte VM machine's.
Gr.
Pred..
 
als jij het er niet heb opgezet dan vraag ik me af wie dan wel ..
ook stel ik me dan de vraag waarom dat deze een melding geeft dat hij in het gebruik is en dit terwijl jij als ik er zo mag van uit gaan nooit een virtuele Windows nodig heb ...
*heb jij de laptop eens ter reparatie ergens aangeboden ..
**in feite mag je systeem en zal ook je systeem géén problemen mogen onder vinden indien jij alles betreffende Virtualbox verwijderd ..
de map Oracle word aangemaakt en in deze map bevind zich dan de map Virtualbox en mogelijk ook de virtuele Windows..(ik echter bewaar nooit de virtuele Windows op de C partitie )
 
Inderdaad Oracel heb het verwijderd bedankt. Een buurman heeft mij wel eens geholpen maar wat heeft die eraan omdat erop te zetten?
 
dat kun je hem dan best zelf vragen .. gelukkig is het nog nooit voorgekomen dat een virtuele Windows zelf opstartend is om zo van op afstand je pc over te nemen ..dus daar hoef jij je al geen zorgen over te maken ..maar ik zou hem wel eens vragen waarom hij deze er op heeft gezet .
 
Mss wilde de beste man wat dingen uit proberen en heeft daarom een VM geïnstalleerd, daar worden de meeste VM machine's voor gebruikt om niet je eigen systeem in gevaar te brengen of dat het in de soep loopt, zo gezegd.
Gr.
 
Ter verduidelijking heb ik de titel van dit topic aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan