• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Itunes installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAP139

Nieuw lid
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik wil Itunes installeren op mijn Windows 10 laptop.
Dit lukt niet, komt dit doordat mijn laptop geen CD/DVD recorder heeft?
En hoe kan ik dit dan evt. omzeilen?
 
:welkom: op het forum!

Het forumonderdeel Stel je voor is enkel bedoeld om je voor te stellen. Ik heb je vraag daarom verplaatst van Stel je voor naar Software.
Succes met je vraag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor, iTunes zou je gewoon moeten kunnen installeren. Dat heeft niets te maken met wel of niet een CD/DVD speler of recorder hebben. Krijg je een foutmelding tijdens het installeren?
 
Hallo Jap139,

Welkom op het forum!

Met welke browser probeer jij dit te doen?
Als het met Chrome is, probeer dan een andere browser.
 
Hallo JAP139 :welkom:

Wat je evtl. eens kan proberen is via www.ninite.com
Itunes aanvinken > Get installer en de ninite installer uitvoeren. Die installeert de software automatisch en zonder reclame of potentieel ongewenste software.
 
Na installatie verschijnt de melding: "een vereiste I tunes-component is niet geinstalleerd. Herstel Itunes of installeer opnieuw. (-45075)
 
Het zou kunnen dat je meerdere producten nodig hebt van Apple.
Maar Google anders eens op de foutcode, mogelijk vindt je dan een oplossing.
 
Na installatie verschijnt de melding: "een vereiste I tunes-component is niet geinstalleerd. Herstel Itunes of installeer opnieuw. (-45075)

indien ITunes correct geinstalleert werd dan zie je in de map program files het volgende ...(zie afbeelding )
58f74bdad48ab-Ashampoo_Snap_2017.04.19_13h34m23s_001_.png

58f74bfc15614-Ashampoo_Snap_2017.04.19_13h34m50s_002_.png

*de regel die aangeklikt is in afbeelding 2 is de laatste regel op afbeelding 1....de lijst was te lang om deze in 1 keer te nemen ..
 
@aarie25 ik zie dat er in je mogelijke oplossing vermeld word dat men rechtsklik op de iTunes setup.exe dient te doen om deze dan vervolgens te openen met " een uitpak tool zoals winrar " echter met een rechts klik op deze setup.exe komt de optie niet te voorschijn " openen met "
 
Had jij Winrar gedownload?
Dus dan gaat de link niet werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb hier de beiden uitpakkers en krijgt dus geen " openen met "
 
Oke vreemd, Dan is dat dus geen optie.
De link is van 2013 en Windows 7 ik weet niet of dat nog iets uitmaakt.
Mogelijk is de Itunes veranderd en dit niet meer te gebruiken.

--- Update ---

Na installatie verschijnt de melding: "een vereiste I tunes-component is niet geinstalleerd. Herstel Itunes of installeer opnieuw. (-45075)

Ik vond dit nog als mogelijk probleem.

Schakel conflicterende software uit.
Sommige achtergrondprocessen kunnen verhinderen dat programmas zoals iTunes worden genstalleerd.
Als u beveiligingssoftware hebt genstalleerd en problemen ondervindt bij de installatie van iTunes voor Windows, moet u de beveiligingssoftware wellicht uitschakelen of verwijderen om de problemen op te lossen.
https://support.apple.com/nl-nl/HT201668
 
Laatst bewerkt door een moderator:
correctie ik dacht ze beiden te hebben ...ik had wel de Winrar maar deze was nog niet aanwezig op de virtuele Windows 10
met winrar krijg je inderdaad de optie "openen met winrar" 7zip geeft deze optie niet en winzip ook niet ..

58f78228afdd1-Ashampoo_Snap_2017.04.19_17h25m08s_001_.png
 
Oke dus het zou zo wel moeten lukken met Winrar.
 
met Winrar wel ja ..
 
Mogelijk heeft Ts er zo toch iets aan :biggrin:
 
Deze oplossing werkt!!
Bedankt voor de tip
 
Geen dank en mooi dat het is gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan