• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Jammer, porrelaar is moderator af.

A

Abraham54

Gast
Met een beetje pijn in mijn hart wil ik iedereen laten weten, dat ik aan het verzoek van Porrelaar om geen moderator meer te willen te zijn op dit forum, heb voldaan.

Wij van het NCF danken Porrelaar voor zijn positieve bijdrage en invulling van zijn taak als moderator.

Porrelaar is vanaf nu een gewoon lid met heel veel posts.
 
Dat is wel jammer, Porrelaar had altijd een goede en uitgebreide informatie om mensen verder te helpen.
Ik wil hem ook bedanken voor zijn bijdrage en hoop dat hij nog lang hier blijft rond hangen :)
 
Zeker jammer, een moderator met humor zie je niet vaak en altijd goede reply's geven valt ook niet mee maar dat waren ze vrijwel altijd.

Vraag me af waar je nu in gaat porre.
Of de hele dag chocolade oppeuzelen?
 
Ach, je schreef zo aardig in mijn XBox-topic, dat ik bijna geneigd was om een mankement aan mijn laptop te bedenken! .
Maar dat ging me nu net iets te ver.

Porrelaar, ik ken de forumregels niet van buiten, maar ik hoop dat er niet vermeld staat dat alleen een moderator een probleem mag oplossen. Zo ja, dan dien ik een motie in, hoor!:)
 
Porrelaar, ik ken de forumregels niet van buiten, maar ik hoop dat er niet vermeld staat dat alleen een moderator een probleem mag oplossen. Zo ja, dan dien ik een motie in, hoor!:)

Nee iedereen mag jou gewoon helpen, dus ook Porrelaar, ook al is hij geen moderator meer :)
 
Dat is jammer dat Porrelaar bedankt heeft. Nu op zoek naar een waardige vervanger. (zal geen eenvoudige opgave worden). Ik heb altijd met veel plezier teksten van Porrelaar gelezen. Ik wens Porrelaar alle goeds toe voor de toekomst en ben ook weer een beetje blij dat ie niet helemaal van dit Forum verdwijnt.
 
Porrelaar, via deze weg bedankt voor je inzet de afgelopen 4 jaar. Hopelijk blijf je wel een onderdeel van de vaste leden van deze site, je inbreng wordt zeer zeker gewaardeerd.
 
Jullie allemaal bedankt voor de vriendelijke woorden. Ik blijf hier zeker rondhangen en zal zo af en toe nog reageren wanneer ik denk het antwoord op een vraag te weten.

Vraag me af waar je nu in gaat porre.
Of de hele dag chocolade oppeuzelen?

Chocolade blijf ik eten, maar porre(n)? Nee, de woorden porrelen en porrelaar hebben niets te maken met het werkwoord porren. Ik gaf eerder een (streekgebonden) verklaring van de woorden porrelaar en porrelen: klik!
 
Porrelaar,

Dank voor je vele werk wat je voor dit forum hebt gedaan!
 
Spijtig om te lezen, deste meer zoals bij verwijderen NCF account te laten verwijderen, hier dit select groepje te verlaten, ik voel mij hier niet meer thuis
 
Jammer om te horen dat jij jou hier niet meer thuis voelt. Abraham zal je account sluiten.
 
Ik heb nu in eerste instantie een conversatie naar pdexie gestuurd.
 
Dat heb je goed.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan