• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar Siemens maakt toch geen slechte producten. Ik gebruik wel voor zo''n slordige 20.000,-- per jaar van
Siemens producten voor mijn werk, (besturing materialen)
Ze maken het misschien niet in eigen huis maar de ingangskontrole bij hun zal toch zeker goed zijn. ^_^
 
Mijn laatste aanwinsten.




Noisetaker_420.jpg

Enermax Noisetaker 475 watt ATX voeding

Omschrijving:
Enermax voeding van 470 Watt met regelbare ventilatoren (ook weer een geluidsdempende werking) met 1 fan van 9 cm onderaan de voeding welke wat hitte van de processor wegneemt en een 8 cm ventilator aan de zijkant die de warmte naar buiten blaast.

Technische specificaties:
Merk Enermax
Type EG475AX-VE(G) SFMA
Vermogen 470 Watt
Soort (E)-ATX
Koeling 8 cm en 9 cm Fan
Lownoise ja


DiamondMaxPlus9.JPG


Maxtor HDD 250Gb 7200rpm SATA 16Mb cache

Omschrijving:
Serial ATA is de opvolger van de reeds bekende Parallel ATA of IDE aansluiting. Doordat de huidige processor en geheugen snelheden steeds maar oplopen en de IDE interface zijn maximale snelheid heeft bereikt is men op zoek gegaan naar een nog snellere interface voor het communiceren met harddisks, DVD- en CD/RW spelers. Hiervoor is de nieuwe serial ATA interface ontwikkeld. Met de huidige versie zijn snelheden mogelijk van 150Mb/s (IDE ATA haalt 100 tot 133Mb/s).

Merk Maxtor
Schijfgrootte 250 GB
Cache 16Mb
Toerental 7200 rpm
Aansluiting S-ata 150
Afmeting 3,5 inch
Gemiddelde zoektijd 9ms



Vandaag gehaald, ga het morgen installeren :D
Dus daar kan ik weer even mee vooruit :p


Greetz,
YdieresiS
 
Laatse aanwinst:

Sitecom Broadband xDSL / cable router 4 poorts.


en werkt perfect :)
 
Originally posted by frankw@17-01-2005, 23:05:27
en werkt perfect :)
nu hopen dat ie blijft werken :D

Ik heb me trouwens de laatste tijd nog nix nieuws aangekocht.... maar kben nu aan et twijfelen tussen een geluidskaart(nu onboard van via), grafische kaart (nu geforce MX440 64mb) of extra latje ddr ddram 400mhz geheugen... :rolleyes:
 
Had er gisteren alweer ff ruzie mee, maar heb me ingehouden :)
 
Gelukkig, goed adem halen en vergeet niet te puffen, Frankw. Deed mijn wijfie ook bij de bevalling. :p

Ik heb een straal kachel gekocht voor de kleine van 1800 W, lekker sterk. :)
 
Nee, bij mij is het meer een aansla g :p
 
Nee, bij mij is het meer een aansla g
Lol


Frankw, voordat je het ding uit het raam smijt, denk ff aan mij en stuur hem op :p :p :p



Zodiac, ik heb mijn brommer verkocht, dus heb mezelf eens getrakteerd. :D
 
Originally posted by Ydieresis@18-01-2005, 22:53:55
Nee, bij mij is het meer een aansla g
Lol


Frankw, voordat je het ding uit het raam smijt, denk ff aan mij en stuur hem op :p :p :p



Zodiac, ik heb mijn brommer verkocht, dus heb mezelf eens getrakteerd. :D
moet je nu lopen of openbaar vervoer :wacko:
 

IK heb hier express een spatie tussen gezet, want je weet maar nooit met gevoelige woorden en zoekmachines. Het is nu ook nog een paar keer gequoted. Weten jullie hier mss iets meer van?
 
Kheb mij een Wacom Tekentablet gekocht :) echt handig voor in phoitoshop en zo :D :

Wacom Graphire 3
g3_classic_02.jpg


Kheb hem nog maar van deze namiddag en kmoet zegge werkt echt prettig :D
 
Vraagje over het tekenblok:
Wat kan je daarmee doen?
Eigenlijk wat het woord al zegt; je kunt er makkelijker mee tekenen. Vooral binnen PhotoShop is het zr prettig en vooral precies werken met zo'n pen. Wat daarnaast handig is, is dat hij ook drukgevoelig is. Dus als je harder met de pen drukt wordt de lijn die je trekt ook dikker.
Verder zegt met dat het ook werkt tegen RSI, maar of dat bewezen is...?

Ik heb er zelf ook een van Wacom (goed merk) en kan zeker niet zonder. Verslaafd is een groot woord, maar bij het tekenen is het haast een must!


Greeetz..
A. :)

(enig nadeeltje; de muis die erbij zit werkt, bij mij, alleen op de 'mousepad' die erbij zit, net zoals de pen doet. Dus die gebruik ikzelf niet (heb er een losse draadloze muis bij))
 
Originally posted by alan@19-01-2005, 22:13:01
(enig nadeeltje; de muis die erbij zit werkt, bij mij, alleen op de 'mousepad' die erbij zit, net zoals de pen doet. Dus die gebruik ikzelf niet (heb er een losse draadloze muis bij))
Dit is normaal denk ik... want die muis (en pen) werken met een soort magnetisch veld zeker? waardoor er geen batterijen nodig zijn... Ik gebruik die muis ook niet ... kheb nog een draadloze... want met die muis van wacom werken vind ik niet echt handig...
Maar dat pennetje daarintegen :D Echt handig en nauwkeurig en kbegin het steeds liever en liever te gebruiken... zeker nu ik met "mouse Gestures 1.0" in firefox werk, als ik bepaalde bewegingen maak in firefox, opent hij bv een link in een nieuwe tab/venster, scrollt ie naar beneden ,... echt handig :D
 
Vandaag kreeg ik, een belkin nostromo gaming pad.
Kameraad van mij kon er niets mee beginnen zei hij en mij leek het wel makkelijk.
Dus hier is ie:

Nostromo%20SpeedPad%20n52.jpg
 
Is dit alleen voor links handigen?

Ben jij linkshandig, Ydie?
 
Ik heb het natuurlijk wel gekregen tegen een wederdienst :p
Moest zijn pc wel ff weer op orde maken.


Nee Anson ik ben rechtshandig.
Ik gebruik de muis in de rechterhand, waarmee ik schiet en richt, bij de First-Person shooters.
En met mij linkerhand, beweeg ik mijn personage, switch ik van wapen, en kan ik springen en bukken enzo.
Zo deed ik dat op het toetsenbord ook altijd, maar kreeg ik nog wel eens kramp omdat mijn pink constant krom staat.

Het werkt wel heel erg handig,
Bij mijn gewone toetsenbord had ik mijn pink nog wel eens krampachtig staan (krom dus), maar bij deze gaming pad, liggen je vingers allemaal in een relaxte houding. Nog geen last weer gehad, maar ben er nog maar 4 uurtjes mee wezen gamen.

kan hem wel aanraden als je een beetje fanatieke gamer bent.
 
Ik was vroeger wel een fanatieke gamer. Ik had alle spelcomputers van allerlei merken, maar sinds ik werk een paar jaar geleden heb ik echt geen tijd meer. Jammer. Een game van tegenwoordig moet je heel lang spelen!
 
Dat is waar, maar ik vind sommige games van tegenwoordig ook stukken beter.

Er worden wel heel veel flops gemaakt.
Maar er zijn er ook een paar die echt indruk maken, en die je ook een tijd blijft spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan