• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Laatste Aanwinst

250 gig harde schijf van WD (ik heb dan nu 500 gig)
maar ik kom to bekijk dat er helemaal geen grote lange platte snoer inzit (jullie weten wel wat ik bedoel) in de andere hd alleen een kleine rode snoer loopt naar mn moederbord en daar zit geen aansluiting aan voor de slave.

en ook nog een nieuwe bluetooth usb stick

edit: over dat snoertje hier heb ik een foto waar hij opstaat en deze foto is van t!m
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003854444103599223
en dan helemaal onder in de kast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Laatste Aanwinst

Mijn nieuwste aan winst is een LG 26LC2R lcd tv, hd-ready zal binnenkort wel even een foto post.
@t!m, mooie setup heb je daar wat voor beeldscherm is dat een samsung?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Laatste Aanwinst

Het is idd een Samsung 226BW 22" Widescreen:)
 
Re: Laatste Aanwinst

Al een tijdje terug maar zo staat men Antec er nu bij :)
Heb effe wat foto's gemaakt want heb de roostertjes achter de fans eruit gehaald:) en nu is hij nog stiller.




damn, net scherm :) begin nu ook te twijfellen of ik de 22" neem ipv de 20,1"... wat vind je zelf? *t moet ook nog een keer in dual screen komen he :)

Mijn laatste aanwinst:
2007_orange_ltd_h_popup.jpg


weer eens een echt goede fiets :worship:
 
Re: Laatste Aanwinst

koelbox met motor voor de camping....

bierkoeler dus eigenlijk!!:drinks:
 
Re: Laatste Aanwinst

damn, net scherm begin nu ook te twijfellen of ik de 22" neem ipv de 20,1"... wat vind je zelf? *t moet ook nog een keer in dual screen komen he

Voor Dualscreen zou ik 20" nemen. 22" in dualscreen lijkt me een tikkeltje te groot. Maar ligt er ook een beetje aan wat je zelf prettig vind werken,.
 
Re: Laatste Aanwinst

ik heb zelf liever een wat kleiner scherm met een hoge resolutie, aangezien ik andedrs ook snel t idee van een 17" met 800x600px krijg... :)

206BW dus, staat genoteerd op de begroting :p :lol:
 
Re: Laatste Aanwinst

Hier na een akkefietje met mijn oude Samsung D600 (die is nu kapot), via marktplaats maar een andere telefoon aangeschaft.

Tadaa:
t-mobile-mda-vario-1.jpg
 
Re: Laatste Aanwinst

Het is niet de nieuwste meer :p maar voor het geld wat ik ervoor heb betaald, kun je dat ook niet verwachten :D

Ben er wel erg blij mee :)
 
Re: Laatste Aanwinst

Mooi spullen allemaal! :D

Weet je wat ik altijd heb bij een fiets, Je betaald voor sommige fietsen gewoon bijna €1000,-,
Met dat bedrag kun je zo veel doen! Een hele mooie brommer met kenteken en Rijbewijs halen bijvoorbeeld! :p

Maar toch een mooie fiets ;)

Mijn laatste aanwist..
Frame + wielen heb ik al een tijdje, en daar zitten al een stuk of 15 uur schuurwerk uren in!
Die vent voor mij heeft met een dikke kwast heel wat lagen aan gebracht :p

mb1ow7.jpg

mb12ly4.jpg

En hier mijn echte nieuwe aanwinst!
Een nieuw motorblok van een Honda MB (mijn nieuwe Project)
Verder heb ik tegelijk met dit blok ok

-Complete voorrem
-Set voorvorken
-Extra set wielen voor onderelen (lagers, schijfrem etc.)
-Draadboom Met handvaten, CDI, Bobine etc.
-Kappen, achterspatbord, voorspatbord, deel van de tank

Gekocht :)
mb11cc5.jpg
 
Re: Laatste Aanwinst

Hehe, nog wat in de fietsen-hoek...
Ik heb gister eindelijk (na vier weken) mijn nieuwe renfiets op kunnen halen.
Hier kun je er wat mooie plaatjes van bekijken.
Gister natuurlijk meteen uitgeprobeerd en hij rijdt echt heerlijk. Schakelt goed en zit lekker. Ik heb er een selle italia signo gel flow zadel op laten zetten en dat scheelt echt veel ivm een 'normaal' zadel; hou het er echt stukken langer op uit. Er zit ook een shimano flight deck computer op die de trapfrequentie berekent ahv de snelheid en het verzet. Is erg makkelijk om het goede verzet te vinden of om een hoog beentempo te houden.

Al met al een goede reden om weer meer te gaan fietsen. Nu alleen nog de tijd ervoor vinden. :biggrin:
 
Re: Laatste Aanwinst

Stelletje fietsende hollanders hier :lol:

Ik moet mn ATB ook weer opknappen om van t zomer er weer op te kunnen crossen. Nieuwe remkabels en verslellingskabels, die slijten echt snel :huh:

Komt wel goed denk ik met het plezier op die dingen :p
 
Re: Laatste Aanwinst

woei :D chique :cool:
amai, daarmee over zo'n perfecte, gladde rijbaan van op militaire domeinen enzo :p omg dat moet smoothy gaan hmmmmmm :drool:
en dan nog met zo'n berekencomputertje, das wel interessant :D

Veel plezier iedereen met alle nieuwe aanwinsten :biggrin:

Ben gisteren 2 sets tournevises gaan halen
- een 8-set van Stanley, zitten gruwelijk goed.
- een reeks met van die fijne, gewone en kruis.
Nu hopen dat mijn broers er wat afblijven en het zodoende volledig en heel blijft -_-
Wou er mee wachten, maar na o.a. de Mr.Bean-en-Whistlers-Mother situatie met macbook vs koffie vs tientallen uit onvolledige setjes of kromme of met en hoekje af enz, en veel bleinen en tijdverlies erdoor, toch maar voor mezelf gaan halen.
 
Re: Laatste Aanwinst

Een externe harde schijf en 1 G geheugen voor mijn laptop:biggrin:
 
Re: Laatste Aanwinst

nieuwste aanwinst:

boxspring :worship: 160x200cm :D :worship: eindelijk lekker slapen :D

kan er zo snel geen afbeeldingen van vinden. Over 2 weken komt ie binnen en dan word eerst mn kamer verbouwd. Oude bed eruit en slapen! :D
 
Re: Laatste Aanwinst

Laatste aanwinst

Een nieuwe goede vriendin :)
en lief is ze :eek: :d
 
Re: Laatste Aanwinst

Ha ha. Mijn laatste aanwinst is mijn DFI lanparty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan