• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb inmiddels de bestelde werkgeheugenkit Mushkin 16 GB DDR3L-1600 ontvangen en na hemelvaart verwacht ik een refurbished Samsung Evo 850 Pro 1 TB SSD te ontvangen.

$_86.JPG
 
Dacht dat jij geen gebruik meer wenste te maken van Samsung SSD's?
 
Dat was ooit het geval inderdaad.
Dat had te maken met het geven dat de toenmalige eerste versies van Windows 8 een Samsnung Pro 830 250 GB volledig onbruikbaar had gemaakt terwijl een Crucial M-Sata 250 GB er geen last van had.

Inmiddels heb ik weer alle vertrouwen in de SSD's van Samsung.
 
Dat is mooi. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
 
Kijk dat is mooi! Succes met inbouwen.
 
Het was wat werk vandaag - maar had alle tijd ervoor.
Alles is nu ingericht - de interne SSD en twee USB3 2TB harddisks met muziek- en video bestanden.

5af7195f79627-Desktop_12_mei_2018.png
 
Ik wil jou best een pleziertje doen, maar ik daar heb echter er geen zin in.
Bovendien middels een paar instellingen via Apparaatbeheer is de boel nog weer sneller geworden.
 
Welke snelheden? zal je fetish maar wezen, over 30 jaar heb er geen ruk meer aan.:scream:
 
Mijn oude LG was na 5 jaar trouwe dienst helemaal aan gruzelementen , na voor de zoveelste keer te zijn gevallen.

Op zoek naar een vervangend toestel kwam ik deze ASUS tegen bij de Mediamarkt.Toevallig was er net een grote uitverkoop van de oudere modellen van telefoons en bij deze kreeg er direct €149 korting op de eigenlijke nieuwprijs.

Liefde op het eerste gezicht. :heart_eyes:
( Altijd al fan van ASUS producten geweest dus ging er eigenlijk meteen van uit dat dus ook deze telefoon alleen maar TOP kan zijn.)

9d705aa3-f77a-45ca-b6d0-a6c89c6e72e3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan