• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik het laatst heb gekocht zijn een muis, toetsenbord en lege 2 dvd-rw tjes

13157-3.jpg


13681-1.jpg


KS103024g.gif


aleen die lege dvd in - formaat

binnenkort betaal ik ook mee aan nieuwe int van scarlet 2-8 mbit :p :lol: lkkr snel int :D :D
 
mijn laatste aanschaf: nieuw boekhoudprogramma 690,00 ex. btw (wel even slikken) :(
 
Laatste aanschaf een Gigabyte Nvidia Geforce 5900 XT 128 MB videokaart.

Heb deze al eerder gehad maar die is me toen van asus 2x kapot gegaan, en 2e keer wouden ze geen garantie meer geven.
 
Mijn laatste aanwinst was een draadje van PC --> TV. Zodat ik films kan kijken op de TV.
 
mm alweer een nieuwe muis, de ander een paar keer hard op de tafel mee geramd :lol:
 
Mijn laatste aanwinst is dit bakkie.
Een P4 met 3,0 Ghz.
512 Geheugen
160 GB harde schijf
CD/DVD brander
Nieuwe speakers
+ muis en toetsenbord.

Eigenlijk alles dus nieuw, behalve mijn monitor uit 1992 :p
 
mm alweer een nieuwe muis, de ander een paar keer hard op de tafel mee geramd
't Zit soms ook niet mee allemaal hahaha... zo heeft mijn keyboard geen pootjes meer hahaha... :lol: :ph34r: :D

Greeetz..
A. :)
 
Muis en Keyboard,

Dat zijn dingen die gaan bij mij bijna nooit stuk, wel eens het tafelblad, als ik kwaad ben ga ik daar op slaan, of op de grond stampen :lol: :D Bijvoorbeeld als ik weer eens een cheater in een on-line game tegenkom, heb zo hekel aan dat soort gozers, als ze het niet kunnen, maar gaan cheaten.
 
:lol: :lol:



... toch ff plaatsen :rolleyes: beetje offtopic weer maar eigenlijk ook niet :lol:


Schreeuwen tegen uw pc, u bent niet alleen

Tweederde van de mensen schreeuwt vaak tegen zijn pc. Ruim 30 procent gooit met zijn muis en 1,5 procent heeft zijn pc wel eens van het bureau geduwd.
Nog eens 15 procent slaat zijn monitor of schopt de behuizing van zijn computer. Dit blijkt uit de scriptie van sociologe Marleen Brinks die aan de Duitse Fernuniversitt Hagen afstudeert.

Voor haar scriptie (pdf, Duits) heeft ze 340 mensen ondervraagd die minsten dertig uur per week computeren, zo meldt de Duitse nieuwsdienst Informationsdienst Wissenschaft.

Brinks heeft zelf op een it-afdeling gewerkt, alwaar ze haar collegas vaak een hartig woordje zag wisselen met de computer. Mensen blijken vooral agressief te worden als er een deadline nadert. De sociologe zegt verder onderzoek naar het fenomeen technology related anger te willen doen.
Bron: nu.nl
 
Heb je geen trojan opgelopen op Nu.nl???????????


Mijn pc lijdt er gelukkig niet onder als ik kwaad ben, maar mijn bureauplank wel :lol:
 
ik krijg over 1 nieuwe grafische kaart!
 
1?????
week?
maand?
jaar?


En wat voor kaartje dan?
 
1 week :lol:
Pff, heel die naam heb ik niet onthouden, kweet alleen nog iets van 250MB
 
Dat zijn inderdaad erg handige dingetjes, heb er ook 3 :p.

Heb ook 3 pc's staan (verspreid door het huis), dus als kameraden langs komen kunnen we tegen elkaar lannen, met geluid.
 
Originally posted by Ydieresis@23-11-2004, 20:32:53
Dat zijn inderdaad erg handige dingetjes, heb er ook 3 :p.

Heb ook 3 pc's staan (verspreid door het huis), dus als kameraden langs komen kunnen we tegen elkaar lannen, met geluid.
Hoe duur zijn die dingen tegenwoordig, ik wil er wel een die aardig goed is, maar 170 voor zo'n ding??? :huh:
 
wat 170 euro, is idd te duur, mijne was geloof ik iets van 30 euro, maar er zijn ook wel goedkoper meen ik.

Headset inclusief microfoon
7,50

Headset nekband incl. microfoon
9,50

Belkin Bluetooth Wireless Headset
94,00

Creative headset HS300 (incl. microfoon)
19,00

Creative headset HQ60 (zonder microfoon)
12,50

Creative headset HQ1300 (zonder microfoon)
37,50

Logitech bluetooth headset
59,50

Zalman 5.1 headset ZM-RS6F
49,50
Dit vond ik voor je op http://www.norrod.nl
Misschien ook wel een vestiging bij jouw in de buurt.
 
Ik kocht de headsets voor bijna de hele familie bij Kijkshop voor 6,99 het stuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan