• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan desktop niet aan internet gekoppeld krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitsirkdnalor

Nieuw lid
Lid geworden
13 mei 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
pc vindt internet niet, mijn laptop en mijn gsm heeft draadloos verbinding, wat kan de oorzaak zijn?
 
Misschien de netwerkkaart stuk.
Maar met zo weinig informatie kan niemand iets.
Want is het een nieuwe pc, heeft het internet wel gewerkt enz....
 
De pc is recent leeggemaakt en terug op windows 10 gezet. Alles werkte ook het draadloos internet. Sinds vandaag niet meer. Mijn laptop en gsm hebben geen probleem. Wel was mijn modem vanmorgen uitgegaan en bij opstart eerst alle lichtjes rood. Daarna normale opstart en hij werkt dus voor de andere apparaten wel. De pc vindt geen enkel netwerk, hij kan wel functioneren met een hotspot, die vindt hij wel. Het is een pc hp pavillion die oorspronkelijk op windows 7 stond.
 
Had jij na het opnieuw terug zetten van Windows nog wel internet?
Want het stuurprogramma kan ook niet goed zijn.
Kun jij de pc met kabel aansluiten?
 
Had jij na het opnieuw terug zetten van Windows nog wel internet?
Want het stuurprogramma kan ook niet goed zijn.
Kun jij de pc met kabel aansluiten?
Ja hij werkte perfect (is gedaan door een professional) hij werkt wel op de kabel
 
Begrijp ik het goed dat je met je pc dus draadloos verbinding met het internet wilt maken.
Wat voor hardware gebruik je daarvoor? Stick of kaart? Want die kunnen immers defect raken.
Ik heb vandaag echter een reguliere Windows update op mijn desktop gehad, niet op mijn laptop. Mss jij ook en dat het daar aan ligt.
 
Titel van het topic verduidelijkt.
 
Ja hij werkte perfect (is gedaan door een professional) hij werkt wel op de kabel

Verwijder in apparaat beheer eens de draadloze netwerk adapter, herstart dan de computer met de kan kabel aangesloten. Er wordt dan een nieuw stuurprogramma geïnstalleerd, probeer dan na het invoeren van het wifi wachtwoord of het dan weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan