• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan er mij iemand een suggestie doen voor een nieuwe game computer te laten samenstellen door AZERTY.NL?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Hieronder onze wensen;
1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven? Zal ik later wel zien als het haalbaar is
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? videokaart EVGA GEFORCE GTX 1060 3Gb GAMING mocht die geschikt zijn natuurlijk, anders ook vernieuwen zeker? Hoipelijk niet want is nog geen zes maand oud!

- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken?
Gamen, skypen online conversaties uitvoeren terwijl hij games speelt, streamen
- Welke software/games ga je erop gebruiken? Minecraft, FORTNITE, CALL OF DUTY BLACK OPSlll, counter strike global offensive

- Ben je van plan te gaan overklokken? Nee
)
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? Vooral upgrade mogelijkheden voor iets zwaardere games van morgen???


2. Randapparatuur:

- Heb je ook randapparatuur nodig? Gamersmuis en toetsenbord

- Welke software heb je nodig? Enkel Windows 10

- Heb je hiervoor ook een apart budget? Nog te bekijken

- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken? Twee maar deze hebben we al


3. De (web)shop:

- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel? Ja
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt genstalleerd? Ja
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken? AZERTY.nl

Mijn lokale PC boer stelt mij het volgende voor, kunnen jullie eens bekijken als we hier spreken van een degelijke Game computer?

ATX-case met powersupply 700 Watt
AsusMoederbord zie info: http://content.etilize.com/Detailed-Specs/EN/1042047819.html
Processor Intel i7-8700 - 3,7 Ghz.
Geheugen16 GB DDR4-2400
SSD Samsung M.2 250 GB
Hard-disk 2 TB
Windows 10 NL

In elk geval dank aan de mensen, techneuten die hier hun tijd willen in stoppen...
Mvg. Kurt
 
Oké, draadje mag ook gesloten worden. Heb een suggestie gekregen van AZERTY.nl zelf!
 
Dan zet ik hem op opgelost.
 
Ben wel benieuwd naar de suggestie van Azerty.

Ik zou gaan voor Z370 + i3 8350k met 8 GB geheugen. Huidige GPU gebruiken + huidige voeding en behuizing.
 
ff gek vraagje heeft die coffelake cpu geen 2666mhz geheugen nodig ?
 
We gaan niet voor die voorgestelde configuratie van de pc boer in onze buurt maar de suggestie die azerty.nl heeft voorgesteld en die we ook direct hebben aangenomen is: Azerty.nl configuratie
We hebben er niet lang over nagedacht want volgende week is het krokusvakantie en de kleine zou natuurlijk graag een beetje kunnen "spelen" met zijn nieuwe machine.
Mvg. Kurt
 
We hebben er niet lang over nagedacht want volgende week is het krokusvakantie en de kleine zou natuurlijk graag een beetje kunnen "spelen" met zijn nieuwe machine.
Mvg. Kurt

Mogen wij weten hoe oud die kleine van jou al is?
 
[QUOTE="kurveekyl, post: 1107304, member: 127251]We hebben er niet lang over nagedacht want volgende week is het krokusvakantie en de kleine zou natuurlijk graag een beetje kunnen "spelen" met zijn nieuwe machine.
Mvg. Kurt

Mogen wij weten hoe oud die kleine van jou al is?[/QUOTE]
Kleine is 12 jaar Abraham
 
just wow nu al eigen pc ik kreeg op me 12e nog klappen van me ouders mocht nooit achter de pc of tv kijken dan moest ik maar een eigen tv/pc kopen. je zoon mag erg blij zijn met zo vader =)
 
just wow nu al eigen pc ik kreeg op me 12e nog klappen van me ouders mocht nooit achter de pc of tv kijken dan moest ik maar een eigen tv/pc kopen. je zoon mag erg blij zijn met zo vader =)
Ja en of dat hij blij is, pas op we hebben een zoon om trots op te zijn! Doet wat we zeggen en doet zijn uiterste best in klas...en tja zijn enige hobby is nu eenmaal gamen. Ja we zijn trots op elkaar....
 
Ja en of dat hij blij is, pas op we hebben een zoon om trots op te zijn! Doet wat we zeggen en doet zijn uiterste best in klas...en tja zijn enige hobby is nu eenmaal gamen. Ja we zijn trots op elkaar....

Ik zou ook blij zijn met zulke ouders en mijn best op school doen.
Ik heb zelf nooit een eigen computer gekregen, maar dat vond ik ook geen probleem.
Gelukkig hadden wij wel een computer, zodat ik toch spelletjes kon spelen.
 
Ik was wel benieuwd naar de voorgestelde configuratie. Maar helaas, de winkelmand is leeg. :(
 
Ik was wel benieuwd naar de voorgestelde configuratie. Maar helaas, de winkelmand is leeg. :(
  • 3367810
Product: Sharkoon SKILLER SGC1 -Midtowermodel
Stukprijs: € 46,50
Aantal: 1
  • 3234790
Product: MSI Z370 SLI PLUS -Moederbord
Stukprijs: € 144,90
Aantal: 1
  • 3221823
Product: Intel Core i7 8700K -Processor
Stukprijs: € 378,95
Aantal: 1
  • 882031
Product: Corsair Vengeance LPX -DDR4
Stukprijs: € 182,95
Aantal: 1
  • 2635038
Product: Scythe Mugen 5 PCGHEdition - Koeler voor processor
Stukprijs: € 54,90
Aantal: 1
  • 855714
Product: Corsair RMx SeriesRM550x - Voeding (intern)
Stukprijs: € 93,90
Aantal: 1
  • 3358643
Product: Samsung 860 EVO Series- Solid state drive
Stukprijs: € 94,90
Aantal: 1
  • 854690
Product: WD Blue WD20EZRZ -Vaste schijf
Stukprijs: € 65,95
Aantal: 1
  • 840301
Product: Microsoft Windows 10Home (NL) - Licentie
Stukprijs: € 89,00
Aantal: 1
  • 9448
Product: Azerty Pc-assemblage +Windows-installatie - assemblage + installatie
Stukprijs: € 105,00
Aantal: 1
 
is een WD blue niet gewoon een 5400rpm schrijf ? kan die dan niet beter een WD red want die gaan "op papier" 2x zolang mee of een 7200rpm schrijfje ?
 
Die WD Blue is inderdaad een 5400rpm schijf maar voor data maakt dat niet zo veel uit. De "Red" wordt gebruikt in NAS en bewakingssystemen en de "Black" is de beste maar ook de duurste van de familie.
Wanneer je games installeert op de WD Blue gaat dat natuurlijk wel een groot verschil geven. De SSD is "maar" 250Gb groot dus een goed beheer van je games is belangrijk. 89 euro extra voor een windows 10 is wel veel weggegooid geld (on-line tussen de 5 en 30 euro: zie andere topics). En 105 euro voor assemblage ... pfff, ik vraag blijkbaar veel te weinig aan mijn klanten!
 
Dat is volledig legaal. Het gaat over ongebruikte licenties die terug vrijgegeven zijn.
 
En die assemblagekost moet ook nog dalen als je zelf windows gaat installeren. Ik vind die 105 euro assemblage sowieso duur. Bij vele andere winkels betaal je "maar" 50 à 60 euro voor dezelfde diensten.
 
En die assemblagekost moet ook nog dalen als je zelf windows gaat installeren. Ik vind die 105 euro assemblage sowieso duur. Bij vele andere winkels betaal je "maar" 50 à 60 euro voor dezelfde diensten.
Ja is nu al besteld maar zal dus een les wezen voor de volgende keer hé, jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan