• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan geen apenstaartje typen met Spaans toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Op het toetsenbord van mijn vrouw kan ik de @ niet typen
Wat zijn de verschillende mogelijkheden om de @ te typen?
 
Ik heb het toetsenbord gewijzigd van Dominicaans Spaans naar normaal Spaans en nu kan het wel
 
Oké mooi dat je het opgelost.
 
Ik denk dat frits45 dezelfde persoon is als forumlid Dre Broeders. Dre Broeders woont (of woonde?) in Juan Dolio, San Pedro De Macoris, Dominicaanse Republiek: https://www.nationaalcomputerforum.nl/members/dre-broeders.42419/#about

Maar dan nog... voor hetzelfde geld zou Frits/Dre het toetsenbord of die computer van zijn vrouw tijdens een vakantie in Nederland gekocht kunnen hebben. Daarom is de vraag van Abraham54 zeer begrijpelijk.

Dus Dre/Frits, voortaan wat meer informatie geven, wanneer je geholpen wil worden... ;)
@frits45 Daarnaast vraag ik me af waarom je twee accounts hebt op het NCF. Wat is het nut daarvan?
 
Ik denk dat frits45 dezelfde persoon is als forumlid Dre Broeders. Dre Broeders woont (of woonde?) in Juan Dolio, San Pedro De Macoris, Dominicaanse Republiek: https://www.nationaalcomputerforum.nl/members/dre-broeders.42419/#about

Maar dan nog... voor hetzelfde geld zou Frits/Dre het toetsenbord of die computer van zijn vrouw tijdens een vakantie in Nederland gekocht kunnen hebben. Daarom is de vraag van Abraham54 zeer begrijpelijk.

Dus Dre/Frits, voortaan wat meer informatie geven, wanneer je geholpen wil worden... ;)
@frits45 Daarnaast vraag ik me af waarom je twee accounts hebt op het NCF. Wat is het nut daarvan?
Ik had geprobeerd om mezelf aan te melden met Dre Broeders
Maar dat lukt niet
 
Ik denk dat frits45 dezelfde persoon is als forumlid Dre Broeders. Dre Broeders woont (of woonde?) in Juan Dolio, San Pedro De Macoris, Dominicaanse Republiek: https://www.nationaalcomputerforum.nl/members/dre-broeders.42419/#about

Maar dan nog... voor hetzelfde geld zou Frits/Dre het toetsenbord of die computer van zijn vrouw tijdens een vakantie in Nederland gekocht kunnen hebben. Daarom is de vraag van Abraham54 zeer begrijpelijk.

Dus Dre/Frits, voortaan wat meer informatie geven, wanneer je geholpen wil worden... ;)
@frits45
Ik wist niet dat dit belangrijk was voor mijn vraagstelling
 
Ik zoek iemand die af en toe mij hulp kan bieden per skype en teamviewer tegen een kleine betaling
 
Waarom lukte dat niet?
Gaf hij een foutmelding?
Is lang geleden. Weet ik niet meer.
Ook vandaag kan ik mijn wachtwoord van Dre Broeders niet aanvragen
Als ik het aanvraag kom ik weer bij naam Frits uit
 
Mocht jij dat willen, kan ik kijken of ik de berichten van Dre naar jouw nieuwe naam kan overzetten.
 
Is lang geleden. Weet ik niet meer.
Ook vandaag kan ik mijn wachtwoord van Dre Broeders niet aanvragen
Als ik het aanvraag kom ik weer bij naam Frits uit

Oké vreemd, heb jij soms beide accounts het zelfde email adres gebruikt?
 
Ik ben zo vrij geweest om de titel van dit topic aan te passen in lijn met de eerste vraagstelling. Alleen een @ als titel. Daar kan natuurlijk niemand wat mee.
 
T.a.v. frits45: alle berichten van Dre Broeders zijn aan jouw huidige account toegevoegd, jouw oude account is daardoor veranderd.
Tevens ben ik zo vrij geweest jouw voormalige Avatar over te zetten naar nieuwe account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan