• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan ik GR: Wildlands aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fresso

Vaak hier
Lid geworden
1 apr 2013
Berichten
775
Waarderingsscore
1
Hallo.

Ik heb een i5 3570 icm 8GB en een MSI 970.
De beta was bijna niet speelbaar voor mijn. Ik hoorde meer mensen klagen over slechte optimalisatie.

Is deze game sowieso te zwaar voor mijn PC? Of moet ik hem wel aan kunnen?
 
via deze link kom je op een site waar je kunt nagaan of je pc voldoet aan de vereisten ...
 
Deze geeft aan Medium or High.
De beta had ik zelfs in low tussen de 20 en de 30 fps..
 
Een bta is nog lang niet af en zit deels nog vol bugs.
 
Klopt, maar ben bang als ik hem nu aanschaf nog met moeite aankan..
 
Gaat het me dan wel lukken qua cpu?
 
Volgens de recommended specs wel. Of het op jouw specifieke pc werkt, is afwachten. Mogelijk is er een ander probleem.
 
Wat kan een probleem zijn?

--- Update ---

Kan dit een probleem zijn?

geheugen.png
 
Ik denk eerder aan defecte hardware, rotte drivers, of malware.

Beta's zij overigens maar zelden goed geoptimaliseerd, en zitten vaak vol met debug code. Beide kunnen het spel beduidend trager laten draaien.

Werken andere moderne games wel goed?
 
Defecte hardware lijkt me sterk, drivers zijn allemaal top. Malware, zou kunnen.
Verder heb ik bij andere games ook soms last van lage fps, terwijl ik als ik op youtube kijk naar mijn specs met bepaalde games deze mensen wel mooie fps krijgen.
 
Doe anders eens een stress test, misschien is er toch iets met je computer niet helemaal lekker. Met je specs zou je hem prima moeten kunnen draaien! Zit je op Windows 10 met alle laatste updates enzo?
 
Hey.

Wat is daar het beste progamma voor?

--- Update ---

Heb hem toch aangeschaft. Op high speel ik met mooie 50 fps. Bedankt voor jullie reactie's
 
Klopt, maar ben bang als ik hem nu aanschaf nog met moeite aankan..

Nice dat je hem gekocht hebt, heb em zelf ook al een tijdje en is een gaaf spel. Maar mocht je in de toekomst afvragen bij een spel of je het kan spelen of niet zou ik kijken of Steam hem heeft, zo ja, koop em daar en probeer het uit. Mocht het niet werken mag je het spel retourneren aan hun mits je minder dan 2 uur gespeeld hebt en het binnen 2 weken geretourneerd wordt.

En het kan zijn dat het spel op steam duurder is dan in de winkel ( vaak niet het geval) maar dan nog kan je hem kopen op steam, proberen en werkt het dan retourneer je hem en koop je em in de winkel. Meestal heb je je geld binnen een dag weer op je rekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan