• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan met mijn laptop niet meer casten nadat flashplayer is uitgeschakelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevener

Nieuw lid
Lid geworden
12 aug 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
kan met mijn laptop niet meer casten nadat flashplayer is uitgeschakelt
 
kan met mijn laptop niet meer casten nadat flashplayer is uitgeschakelt

Dan kun je die toch weer aanzetten.
Om welke browser gaat het?
 
Gebruik je voor het casten een Chromecast of een andere apparaat?
 
Ik kreeg deze melding zie bijlage heb op uitschakelen geklikt en kon daarna niet meer casten. ik gebruik een Chromecast. Endit stond in de informatie :
For 20 years, Flash has helped shape the way that you play games, watch videos and run applications on the web. But over the last few years, Flash has become less common. Three years ago, 80 percent of desktop Chrome users visited a site with Flash each day. Today usage is only 17 percent and continues to decline.
 

Bijlagen

  • 2019-08-14.png
    2019-08-14.png
    2,6 MB · Weergaven: 6
Kijk eens of het weer werkt door Flash toe te staan.
Klik in Chrome op de 3 puntjes-instellingen-geavanceerd- Klik onder Privacy en beveiliging op site-instellingen- kies daar voor Flash toestaan.

Mocht dit nog niet werken, dan zou je Chrome kunnen resetten.
Dat kun je doen onder instellingen-geavanceerd-resetten en opruimen-kies daar voor instellingen terug zetten naar de oorspronkelijke waarden.
 
"We ondersteunen de installatie van Chromecast niet meer op een computer. Gebruik een mobiel apparaat om uw Chromecast in te stellen."
Oude versie Chrome gebruiken of VLC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan