• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies kan niet meer branden met windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonagold

Gevestigd lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
294
Waarderingsscore
1
hoe kan het dat ik geen dvd's meer kan branden met windows 10.
hij herkent mijn brander niet, en zo doende herkent mijn brand software ook geen brander.
Het is sinds ik een nieuwe pc heb,
alles heb ik geprobeerd ,op google alle mogelijke oplossingen gevonden ,maar zonder resultaat.
Hij staat ook niet in mijn apparaat beheer, het is een normale sata branderm, zit op het moederboerd in het juiste slot.
Hier kom ik echt niet uit, ik lees dat meer menden dit probleem hebben,weet iemand de oplossing?
 
Zet de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig.
 
5c0bb3e1d19ce-sig.PNG
 
de vraag is of je cd/dvd drive wel vermeld staat in apparaatbeheer en vervolgens ook in de verkenner.. is deze wel aanwezig in apparaatbeheer maar niet via de verkenner dien je het register in te gaan ..

Word er geen cd/dvd drive herkend in de Windows 10 maak dan een Register waarde aan ...
Ga als volgt te werk om de subsleutel te maken:
1.Druk op de Windows-logotoets+R om het vak Uitvoeren te openen.
2.Typ regedit in het vak Uitvoeren en druk vervolgens op Enter.
3.Als om een beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Toestaan.
4.Zoek in het navigatiedeelvenster de volgende registersubsleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Services \ atapi
5.Klik met de rechtermuisknop op atapi, wijs Nieuw aan en klik op Sleutel.
6.Typ Controller0 en druk op Enter.
7.Klik met de rechtermuisknop op Controller0, wijs Nieuw aan en klik op DWORD (32-bits)-waarde.
8.Typ EnumDevice1 en druk op Enter.
9.Klik met de rechtermuisknop EnumDevice1 en klik op Wijzigen....
10.Typ 1 in het vak Waardegegevens en klik op OK.
11.Sluit de Register-editor af.
12. Start de computer opnieuw op.
 
Zijn sig is hier gewoon zichtbaar, kijk eens met een andere browser of je het daar wel ziet staan.
Wat ik zeg is: "Uw sig is niet voor eenieder zichtbaar". Dat is gewoon een feit.

Ik heb de "sigs" lang geleden reeds uitgezet in de profielinstellingen van dit forum.
 
Wat ik zeg is: "Uw sig is niet voor eenieder zichtbaar". Dat is gewoon een feit.

Ik heb de "sigs" lang geleden reeds uitgezet in de profielinstellingen van dit forum.

Maar dan geldt het waarschijnlijk dus alleen voor jou, want er zullen weinig mensen zijn die dat bewust uitzetten.
 
Ik heb de "sigs" lang geleden reeds uitgezet in de profielinstellingen van dit forum.
Stop ermee, dat jij het hebt uitgezet moet jij weten, de TS ziet het gewoon en daar is het voor bedoeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan