• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling Kan windows Defender niet inschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel voor de wensen, die wil ik jou ook doen en wat betreft je voorkeuren - geen enkel probleem.
Indien de internetverbinding nu weer spontaan aanwezig is, is een nieuwe installatie misschien niet eens nodig.
Maar anderzijds, een nieuwe installatie kan wel weer voor meer tempo zorgen.
 
Dank je. Bij het opstarten nu valt de computer in zijn oude fout. Ook wil ik nog zeggen dat de computer meer correct internet heeft vertoond(wel weing).
 
Het kan allemaal te maken hebben met krapte in het werkgeheugen.
 
Familielid met verstand van zaken (HBO-computerkunde) heeft tijdens de kerstdagen de computer bekeken. Hij heeft de netwerkkaart geupdate.
Opmerkelijk was nu dat het internet nu verbonden was.(niet meer manueel verbinden. De computer was wel nog even langzaam bij de opstart. Dat is niet verbeterd.
Ik kan wel vooruit met de computer, omdat het internet nu verbonden blijft(ik hoop dat dat wel blijvend is).
 
Jou computer zal helaas nooit een snelheidswonder zijn.
Mijn oude Dell Precision uit 2009 is nog steeds razendsnel.
Maar daar zit ook een SSD in en 16GB werkgeheugen.

Zoals ik al zie een SSD en 8 GB werkgeheugen zal de computer goed doen.
 
Ikzelf wil wel 4 Gb extra installeren. (kosten: amper Euro 30, en ik kan dat ook installeren, wat ik al gedaan heb bij mijn vorige computer.)Het kan nooit kwaad dat je computer sneller gaat. Ook al worden sommige problemen niet opgelost. Maar mijn vrouw wil dat niet. Het hoge woord is er uit. Ik ben het echt niet met mijn vrouw eens. Maar ik kan nu ook niet mijn zin doorzetten.
 
@hansvanlieshout - dat is een heel apert vreemde situatie, die bij jouw thuis ontstaan is.

Het beste lijkt mij dan ook, dat jouw vrouw dan ook niet meer klagen moet, als de Windows weer eens traag is, want zij wil nu eenmaal niet dat er hardware wordt verbeterd.
En ik vind, dat jouw vrouw schijnbaar weinig vertrouwen in jouw kunnen heeft.
 
Eerlijk gezegd: Het vertrouwen wisselt. In dit onderwerp niet.zo.
Misschien lukt het op mijn verjaardag beter!
 
Maar goed. Ik wil weer contact opnemen als het weer niet goed gaat met de computer. In ieder geval bedankt voor al je moeite. Windows Defender doet het toch maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan