• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kapot laptop beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

J2100

Nieuw lid
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Ik heb een acer aspire 5738 laptop,
Het beeldscherm geeft alleen egale kleuren zoals rood, groen, blauw, geel, zwart, grijs etc.
Als ik een 2de beeldscherm aansluit doet deze het wel normaal.
Ik heb geen idee of dit aan mijn beeldscherm kabel, m'n beeldscherm of m'n moederbord ligt.
Heeft iemand enig idee?

---------- Bericht toegevoegd op 19:33 ---------- Vorige bericht was op 18:35 ----------

Sorry, weet dat t op de verkeerde plaats staat maar heb geen idee hoe ik t kan verplaatsen
 
Hallo J2100 :welkom:

Je hebt hem iig goed getest! Zo kunnen we met bijna zekerheid zeggen dat je beeldscherm defect is.
Als je nog garantie op de laptop hebt kan je hem best terugsturen/brengen naar waar je hem kocht. Zo niet, dan kan je evtl. hier een ander beeldscherm bestellen: http://www.replacedirect.nl/product...3-8ff3-8c305efcf7efs15778652668&prrel=3824778

In dit filmpje laat men duidelijk zien stap voor stap hoe je het beeldscherm kan vervangen: http://www.youtube.com/watch?v=JyV2U9aZPZg

Groetjes,

Dave
 
Oke, bedankt Dave
Ik ben blij dat ik nu weet wat het probleem is en het op kan lossen.

Gr.
J2100
 
Ik zou het proberen, het is op zich niet zo moeilijk en kost een stuk minder dan een nieuwe laptop. Tenzij je jezelf nu ook al ergerde aan de snelheid van de huidige, dan is het nu misschien moment om te gaan kijken voor wat beters. Maar algemeen lijkt me dat de reparatie nog wel waard aangezien het laptop model nog niet z oud is.
 
Ik ga een beeldscherm bestellen, want de snelheid is wel best. Ben gewoon blij als deze het weer doet.
Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan