1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Info Kaspersky werkt klava weer niet bij

Discussie in 'Beveiliging' gestart door Berend Jansen, 7 dec 2017 om 09:49.

Discussie Kaspersky werkt klava weer niet bij in het Beveiliging forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. Berend Jansen

Berend Jansen Vaak hier

Toch iets te vroeg gejuicht... Sinds 5 december 17.05 uur meldt KIS 2018 ook dat KLAVA niet bijgewerkt wordt.
    Ik zal eerst eens deze optie proberen. Mocht dat niet lukken, dan is een de- en herinstallatie misschien de oplossing.

Misschien hebben meerdere mensen last van deze bug en kan dit helpen het op te lossen.

2. aarie25

aarie25 Moderator

We dachten dat het opgelost was, maar helaas. Ja je zou de link eens kunnen uitproberen, hopelijk werkt dat nog.
    Had jij nog gelezen of er meer mensen daar last van hadden? Ik heb hier op het forum er nog niemand over gehoord.

3. Berend Jansen

Berend Jansen Vaak hier

Het schijnt wel vaker voor te komen, al een aantal jaren blijkt uit een zoektocht op Google.
    KIS blijft gewoon werken, maar het is lastig. Ook de eerste keer in járen Kaspersky-gebruik dat dit voorkomt.
    Ik laat in ieder geval weten of de geopperde oplossing ook werkt.
    Dat wordt overigens pas vanavond.

4. Berend Jansen

Berend Jansen Vaak hier

...en toen gaf KIS aan dat er niet ge-update kon worden en stelde voor het programma opnieuw op te starten.
    Daarna werkte het weer...
    Het zelfherstellend vermogen is blijkbaar groot.
    Die Russen wijken ook voor niks... ;)

5. aarie25

aarie25 Moderator

Hopelijk blijft het nu wel werken! :)
    Maar als het een fout in het programma is dan zullen ze toch het probleem moeten kunnen oplossen.

Deel Deze Pagina