• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kaspersky werkt klava weer niet bij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Toch iets te vroeg gejuicht... Sinds 5 december 17.05 uur meldt KIS 2018 ook dat KLAVA niet bijgewerkt wordt.
Ik zal eerst eens deze optie proberen. Mocht dat niet lukken, dan is een de- en herinstallatie misschien de oplossing.

Misschien hebben meerdere mensen last van deze bug en kan dit helpen het op te lossen.
 
We dachten dat het opgelost was, maar helaas. Ja je zou de link eens kunnen uitproberen, hopelijk werkt dat nog.
Had jij nog gelezen of er meer mensen daar last van hadden? Ik heb hier op het forum er nog niemand over gehoord.
 
Het schijnt wel vaker voor te komen, al een aantal jaren blijkt uit een zoektocht op Google.
KIS blijft gewoon werken, maar het is lastig. Ook de eerste keer in járen Kaspersky-gebruik dat dit voorkomt.
Ik laat in ieder geval weten of de geopperde oplossing ook werkt.
Dat wordt overigens pas vanavond.
 
...en toen gaf KIS aan dat er niet ge-update kon worden en stelde voor het programma opnieuw op te starten.
Daarna werkte het weer...
Het zelfherstellend vermogen is blijkbaar groot.
Die Russen wijken ook voor niks... ;)
 
Hopelijk blijft het nu wel werken! :)
Maar als het een fout in het programma is dan zullen ze toch het probleem moeten kunnen oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan