• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Keyboard Error

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sod

Gast
Af en toe als ik de computer opstart zegt ie op het eerste scherm (waar ook staat dat je via DEL in setup kunt komen) : Keyboard error or no keyboard present. Het toetsenbord zit dan in een USB. Als ik hem dan in een special poortje doe en dan reset dan gaat ie wel gewoon opstarten maar doen me'n muis en keyboard het niet. Als ik hem dan weer terug naar USB verplaats werkt het weer wel. Hij zegt dit niet alle tijd maar zo om de 2 dagen.... :unsure:
 
Probeer eens een andre usb poortje, misschien conflicteerd hij op een of andere manier, sommige biossen kan je pas in als je een error maakt, is ook een beetje gek, maar ja. :)
 
bedankt voor de tip zal het eens proberen
 
Ik heb hl slechte ervaringen met het wisselen van USB-poorten; bij mijn vrouw was de machine finaal de kluts kwijt toen ze muis en een camera verwisseld had met de stekkertjes.

Als een machine tijdens of vlak na start een "domme" opmerking maakt dan druk ik meteen op reset en kijk of de nieuwe opstart beter gaat of dat er misschien controle en zelf-herstel door uitgelokt wordt.
 
misschien een keer de software opnieuw installeren die je bij je muis en toetsenbord heb gekregen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan