• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Klein marktonderzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorenman

Gevestigd lid
Lid geworden
7 jan 2014
Berichten
397
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met een marktonderzoek op het gebied van websites. Ik zou het heel erg op prijs stellen als je deze enquete zou willen invullen, het zijn 6 vragen en het kost maar een paar minuten!
Website Enquete


Met vriendelijke groeten,

Joren
 
Ik heb jouw enquête niet afgemaakt.
De 6 websites die ik beheer en mijn eigen twee websites hoeven niet onderzocht te worden.
 
Ik ben er, mogelijk jammer voor jou, ook mee gestopt. Dit omdat je bij vraag 3 wilt weten waar ik geïnteresseerd in ben maar je niet eens de mogelijkheid biedt om te kiezen voor niets!
 
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met een marktonderzoek op het gebied van websites. Ik zou het heel erg op prijs stellen als je deze enquete zou willen invullen, het zijn 6 vragen en het kost maar een paar minuten!
Website Enquete


Met vriendelijke groeten,

Joren

Beste Joren,

Ik wou hem invullen, maar ik bezit geen eigen website dus dan heeft het weinig zin.
Ik vraag mij af of er wel mensen het hier gaan invullen, omdat dit specifiek over een eigen website gaat en ik niet denk dat veel mensen die hier hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan