• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies klipad kl 4889

Status
Niet open voor verdere reacties.

1963thily

Nieuw lid
Lid geworden
7 okt 2018
Berichten
13
Waarderingsscore
0
ik heb 2 klipad de eerste blijft gewoon staan op het scherm klipad en verder niets meer
de 2 is aangemeld met een andere google account en ik geraak er verder niet op om mijn google account erop de zetten weet iemand wat ik moet doen
 
Hallo 1963thily,

Als ik het goed begrijp, blijft 1 Klipad hangen en werkt de andere wel goed, maar kun je geen andere Google account erop zetten?
Wat voor software draait erop en welke versie?
 
Hallo 1963thily,

Als ik het goed begrijp, blijft 1 Klipad hangen en werkt de andere wel goed, maar kun je geen andere Google account erop zetten?
Wat voor software draait erop en welke versie?
android
 
Zou jij mijn andere opmerking nog willen beantwoorden?

Weet jij toevallig welke Android erop staat?
 
Klopt het dat er 1 helemaal vast zit?
Heb je daar de accu er al eens vanaf gehaald en opnieuw opgestart?
 
heb ik gedaan maar die google account blijf erop staan van die andere persoon
 
Vreemd. Als je een ‘factory reset’ uitvoert, dan is hij daarna weer net zoals hij uit de fabriek kwam, en dan staat er nog geen Google account op.

Hier staan handleidingen voor diverse types van de KLIPAD: http://www.klipad-support.com/fl/handleidingen/notices_tablettes.html
Maar die stellen niet veel voor, vrees ik. Er staat niet in hoe je de KLIPAD terugzet naar de fabrieksinstellingen.
Als mijn eerder gegeven link (in post #10) niet helpt, dan kan ik je helaas niet verder helpen.
 
heb ik gedaan maar die google account blijf erop staan van die andere persoon
Weet jij zeker dat de reset is gelukt?
Heb jij ook het groene Android poppetje gezien tijdens het terug zetten?
Hoe heb jij het resetten precies gedaan?
 
heb hier de nieuwste alcatel x1 met android 8.1.0 toen ik deze naar de fabrieksinstelling terug zette via de optie aanwezig in deze android "alle gegevens wissen en opnieuw instellen " bemerkte ik ook hier dus bij het heropstarten géén android logo maar wel het merk logo van het toestel ..> dus Alcatel x1
toen ik deze vervolgens weer wenste in te stellen diende ik zelfs de taal niet in te stellen of mijn gmail account aan te maken ...denk dat dit met google cloud te maken heeft waar dus eerder een back-up bewaard werd ..wilde dit hier effe vermelden ...men dient dus waarschijnlijk de back-up in de cloud te verwijderen
 
eerst die andere mensen en dan heb ik het geprobeerd ik heb de aan en uit en de volume knop ingedrukt en dan kwam ik op een andere pagina terecht en daar staat er niet bij reset fabrieksinstellingen
en ik heb ook geen groen mannetje gezien ik hoop dat je mij kan helpen dank u
 
Wat kreeg je wel te zien toen je de volume knop en aan uit knop ingedrukt hield?
 
gewoon de naam klipad en android
 
Het is een lastig probleem omdat de handleidingen en forums in het Frans zijn.
Ik zal vanavond als ik weer internet thuis heb nog eens een keer goed kijken.
Ik moet het vanaf zaterdag via mijn telefoon doen.
 
Heb jij het ook op deze manier gedaan?

Maak indien mogelijk eerst een back-up van de gegevens van uw telefoon, omdat dit proces alle gegevens uit de interne opslag van uw telefoon verwijdert.
  1. Schakel uw telefoon uit.
  2. Houd de knop Volume omlaag ingedrukt en houd tegelijkertijd de aan / uit-knop ingedrukt totdat de telefoon wordt ingeschakeld.
  3. U ziet het woord Start en daarna drukt u op Volume omlaag tot de herstelmodus is gemarkeerd.
  4. Druk nu op de aan / uit-knop om de herstelmodus te starten. Je zou nu een Android-robot moeten zien.
  5. Als u zich eenmaal in de herstelmodus bevindt, houdt u de aan / uit-knop ingedrukt en drukt u tegelijkertijd op de knop Volume omhoog en laat u de aan / uit-knop los.
  6. Druk op Volume omlaag tot Gegevens wissen / fabrieksinstellingen herstellen is geselecteerd en druk vervolgens op de aan / uit-knop om het te selecteren.
  7. Als dat is gebeurd, drukt u op de knop om te selecteren Reboot systeem nu .
  8. Vervolgens kunt u de gegevens van uw telefoon herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan