• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kopie of kloon maken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Al een aantal keren maakte ik met succes met MiniToolPartitionWizard een kopie van C naar een harde schijf. Ik wil dit nu weer doen naar een 2,5" W.D.320GB (de C schijf is een Crucial SSD 240GB), en na de bekende sessie van - zeg maar - een uur start hij niet op. Ook met Aomei geprobeerd zonder succes . In schijfbeheer ziet hij er z uit:
1z3xl6c.jpg
.
Wat kan er fout gegaan zijn?
 
Dat kan van alles zijn. Om welke Windows versie gaat het? Krijg je nergens een foutmelding? Staat er iets in de logboeken?
 
Windows 10.
Ik krijg pas een foutmelding als ik met die schijf wil opstarten: licht blauw met nogal wat tekst en stellig een error-melding. Voor mij meer een terror-melding. Ik probeer het nog eens met de nu (weer) geformatteerde schijf met MTPW waar ik toch zeer goede ervaring mee had.
Waar moet ik op letten in de logboeken en waar kan ik die ook maar weer makkelijk vinden?
 
Via Windows zelf een IMAGE maken kan alleen niet op dezelfde HD, dat veroorzaakt de foutmelding.
Via een tweede - desnoods via USB aangesloten HD kan je wel de IMAGE opslaan.
 
Terwijl ik wat werk in de tuin deed nog eens MTPW gedraaid, en ja hoor, nu werkt het wel (de 4e of 5e keer was dat).Wel weer even wennnen aan de hl trage werking. Maar ik bewaar 'm als nood-hd naast een ander backupprogramma. Misschien gaat het in het nieuwe forum ng sneller! Iedereen weer dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan