• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffery

Nieuw lid
Lid geworden
14 jul 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo,

Vandaag kwam ik erachter dat mijn koptelefoon het niet goed doet op mijn laptop. Ik heb hem al getest op m'n telefoon en op m'n playstation en daar werkt hij prima. Het probleem is dat de audio zowel door mijn koptelefoon als door mijn speakers wordt afgespeeld. Ik heb dit probleem al twee keer gehad en toen moest ik de laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten om het op te lossen. Nu heb ik echter heel veel bestanden op mijn laptop staan voor school en het zou zeer lang duren om van al deze bestanden een back-up te maken. Daarom wilde ik hier graag vragen of iemand weet hoe ik dit kan oplossen zonder bestanden kwijt te raken.

Alvast bedankt,
Jeffery
 
Wat doet het niet goed op die koptelefoon?
En speakers en koptelefoon?, hangt de boel niet aan de laptop neem ik aan.
In Realtek b.v kun je instellen hoe de audiostromen gaan, kan beide of afzonderlijk.

Leg het eens duidelijker uit.
 
Weird, zat in een ander topic en het antwoord stond hier.
 
Windows 10 ?
Doe eens een echte reboot, d.m.v. shift ingedrukt houden terwijl je op 'Afsluiten' klikt ?
Weird, zat in een ander topic en het antwoord stond hier.
Je antwoord slaat toch op dit topic, weg niet weg.
 
Jij niet begrijp, was in een ander topic over een ander onderwerp uiteraard, dat antwoord stond ineens hier.
Met een tablet gaat het soms fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan