• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kriDje stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

kriDje

CoD Expert
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
174
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier dus het leek me leek om me even voor te stellen. Mijn naam is Dirk Luijk en ik kom uit Alblasserdam. Ik ben 17 jaar en al een tijd actief op het i3D.net forum en ik ben daar Call of Duty Moderator.

Ik speel al een tijdje games (PC) en sinds 2,5 jaar speel ik ook online. Ik ben een grote fan van de CoD-serie en ik ben momenteel webmaster van Call of Duty.nl, waar ik ook nieuwsberichten plaats. Ook ben ik een tijd geleen een eigen clan gestart, cod4fun. (Zie ook signature) Het loopt goed en we hebben veel fun.

De enige die ik goed ken is Vriezzer, aangezien ik een post van hem zag, besloot ik hier eens even te registreren. Ik zal vooral actief zijn in de subfora die met games te maken hebben.

Ik hoop hier veel fun te hebben! :smile:

Greetz!

kriDje.
 
kriDje ik ken je niet maar ik lees regelmatig berichten van je op callofduty.nl, van harte welkom hier :welkom:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry guys, verplaats 'm maar even naar het juiste subforum. Ik zag die over het hoofd. ;)
 
Ik ken jullie nog niet, maar is dit een beetje gezellige community? :) Is er ook een 'klets-topic'? Ik zag een dergelijk topic maar die was al een tijdje dood...

In ieder geval hoop ik hier een leuke tijd te beleven. Zit deze week nog tussen te toetsen dus.... :( Maar die zijn volgende week dinsdag afgelopen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Kridje. We hebben hier een "aan de Bar" gedeelte waar heel wat af gekletst wordt of geouweh(piep)**rd wordt hoor. We hebben daar ook wat spelletjes staan. Onzinnige zoals het teltopic en iets minder onzinnige zoals cryptogram
 
:welkom:eek:p het forum kriDje.
 
Heel de bar is een kletsforum ... :p :lol:

Welkom! :)
 
Gezellig! :) Maar ik zal ook technische hulp leveren af en toe, als ik er verstand van hebt. Ik heb niet weinig kennis omtrent ICT, maar sommigen hier zijn echt experts als het om bepaalde dingen gaat, zoals Hijackthis logs, bepaalde productenkennis etc. Dus ik hoop meteen ook wat op te steken.
 
Hopen dat ze het maar niet erg vinden, haha!
 
Hopen dat ze het maar niet erg vinden, haha!

Neuj, zat spammers geweest hier :wink:
Is iets minder geworden laatste tijd, maar dat gat in posts heb jij zo gevuld :p
 
Ja hoor, ik snap wel wat jullie leuk vinden en niet hoor! ;) Was maar een grapje. Heb het reglement gelezen.
 
We hebben in de tijd dat ik hier zit niet zo veel incidenten gehad maar wel om te zeggen dat ze een harde aanpak nodig hadden. Daarom als je de regel maar onthoud behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Dan komt alles goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan