• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Krijg af en toe een pop up van Win Powershell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat Powershell voor het een of ander wordt geladen. Waarvoor precies kan ik niet zeggen. Zou er niet al te veel aandacht aan besteden. het veroorzaakt tenslotte ook geen problemen.
 
Als je het echt vervelend vind dan moet er inderdaad meer aan gedaan worden. Ik zal voor je zoeken maar heb de oplossing nog niet kunnen vinden.
 
Nu heeft de melding iets langer op het scherm verschenen, mogelijk maakt het de oorsprong hiervan iets duidelijker?
De melding is als volgt: C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0
Dit heeft volgens mij in het geheel niets te maken met geïnstalleerde software vermoed ik?

Als illegale software gebruikt dan kan je dit soort dingen verwachten
 
Vroeger, toen ik nog werkte, hadden ze op mijn werk één officiële versie van Autocad en 3 gekraakte versies.
Ze zijn indertijd begonnen met Autocad 10, toen nog onder Dos.
Daarna om de x-aantal jaar is het systeem hetzelfde gebleven.
Iedere keer één officiele + 3 gekraakte, waaronder nog één gekraakte extra voor thuis gebruik.
Dus voel ik me niet erg schuldig, in tegendeel, het verrijkt mijn kennis en achtergrond blijvend!
 
Google
Zijn meer mensen met dat probleem, zal weinig hebben te maken met die illegale Autocad.
Een echte oplossing niet gevonden.
 
Ben het met Pdexie eens dat je dingen kan verwachten als je zaken illegaal op de pc hebt staan. Echter is het niet gezegd dat dit de oorzaak is van de Powershell melding omdat we niet weten wat er staat als het venster voorbij komt.
 
Illegale software maakt niets uit de software is vaak gewoon bij de maker te downloaden, in de crack kan wel rommel zitten maar vaak is dat alleen een naam en een key.

En in de logboeken kun je alles vinden.
 
Illegale software maakt niets uit de software is vaak gewoon bij de maker te downloaden, in de crack kan wel rommel zitten maar vaak is dat alleen een naam en een key.

Bedankt, mijn schuldgevoel begint af te nemen.
Ik voelde me bijna een schurk!
 
Je moest eens weten.....

Het ging meer over het probleem wat vermoedelijk niet door Autocad veroorzaakt word.
Maare, niet fijn voor de makers maar die Autocad slaat qua prijs wel alles, voor bedrijven vaak geen probleem maar voor hobbyisten...

Aan de andere kant, er zijn ook gratis alternatieven maar of die hetzelfde kunnen weet ik niet.
3 open source alternatives to AutoCAD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan