• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Krijg bluetooth BT speaker 533 geluid niet bij audio uitgang laptop win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben1948

Nieuw lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Bluetooth BT speaker 533 is gekoppeld en klaar voor gebruik. Verder kom ik niet. Hoe steld met dat gebruiken nou in op een laptop win10.
Ik zie de BT speaker 533 alleen bij apparaatbeheer/bluetooth verder nergens op mijn laptop win10
Het bluetooth icoon valt ook steeds weg uit de taakbalk.

Ik wacht de adviezen en oplossingen wel af.

Groet Ben.
 
Asus Notebook type N750JV
Speaker is gekoppeld en klaar voor gebruik en verder kom ik niet.
Op mijn smartphone werkt de bluetooth speaker perfect. Waarom niet op mijn laptop win10.
moet ik er nog wat bij downloaden?
 
Laatst bewerkt:
Apparaatbeheer Asus Notebook N750JV
 

Bijlagen

  • Apparaatbehher-bluetooth .jpg
    Apparaatbehher-bluetooth .jpg
    80,7 KB · Weergaven: 7
Bij geluid staat dan het uitvoerende apparaat die BlueTooth?

Zoeken, geluid.
 
Staat niet bij geluid
 

Bijlagen

  • Geluid  .png
    Geluid .png
    20,8 KB · Weergaven: 3
Als ik de Atheros-AR3012 driver installeer bost deze met de ASUS USB-BT400 dan is er geen bluetooth meer op de Asus Notebook N750JV
 
En die Asus BT 400 is een USB insteek adapter? zo ja, waarvoor wordt die dan gebruikt?
 
Na het downloaden van qualcomm atheros AR3012 win10 64 bit werkt alles prima.
De Asus USB-BT400 heb ik verwijderd , die heb ik hierbij helemaal niet nodig.
Bedankt voor je hulp Lange Pier.
Groet Ben
 

Bijlagen

  • Apparaatbehher-bluetooth .jpg
    Apparaatbehher-bluetooth .jpg
    77,1 KB · Weergaven: 4
  • Geluid   (2).png
    Geluid (2).png
    30,5 KB · Weergaven: 4
Ik kreeg in de paar voor gaande pogingen geen bluetooth met de qualcomm atheros AR3012 win10 64 bit driver geen Bluetooth contact met de speaker. Had ik zeker de verkeerde driver gedownload , ik dacht dan koop ik toch die ASUS USB-BT400 misschien lukt het daar wel mee om contact de maken met notebook naar speaker. Had ik helemaal verkeerd gedacht natuurlijk. Waar kan je de ASUS USB-BT400 dan wel voor gebruiken? Maar ik ben ook een beginneling met bluetooth. Notebook opnieuw vanaf begin win10 installeren kan ik wel , dat vind ik moeilijk , had ik eerst win10 helemaal verwijdert van de notebook. Maar bluetooth kon ik dus nog niet.

Maar nogmaals bedankt voor je hulp Lange Pier
Groet Ben
 
Yw en alles is te leren.....als de interesse groot genoeg is.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan