• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Laatste opslaglocatie onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

frevos

Junior lid
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
88
Waarderingsscore
0
Ik ben bezig met wat foto's en telkens ik ze wil opslaan gaat hij naar een map die op een andere harde schijf staat.
Mijn vraag is; kan hij dan gewoon niet helpen onthouden waar ik mijn laatste foto heb opgeslaan? Want das behoorlijk vervelend om telkens terug die map te gaan zoeken waar ze wel moeten inkomen.

mg
 
Het kan aan de fotosoftware liggen - zeker wanneer jij de foto's uit een andere lokatie ophaalt dan waarin jij deze opslaat.

Ik gebruik standaard Hornil StylePix en die doet dat wat ik net beschreven heb.
 
De lokatie waar de foto's moeten opgeslagen worden (doelmap) kun je toch in elke fotosoftware instellen bij de instellingen van de fotosoftware . Standaard word er een doelmap aangemaakt bij de installatie van de software .
 
Titel van topic aangepast naar iets wat duidelijk is. "Lukt niet" zegt niet over het probleem van daar de aanpassing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan