• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laatste pagina-post ook naar nieuwe pagina

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
1.225
Waarderingsscore
13
Ik meen dat de laatste post van een pagina in een nieuwe pagina werd meegenomen.
Vergis ik me dat dat hier gebruikelijk was en nu niet meer?
Een reuze handige feature overigens...
 
Omdat je vraag gaat over de werking van het forum, heb ik hem verplaatst van Algemeen naar Schakel een Mod / Admin in.

Ik kan me niet herinneren dat het op dit forum gebruikelijk was om de laatste post van een pagina mee te nemen naar een volgende pagina. Misschien heb je dat op een ander forum gezien?
 
Hier is dat volgens mij nooit geweest. Mij is het in ieder geval nooit opgevallen.
 
EvC - jij bent in de war met mijn forum, daar zorgt een extensie ervoor, dat wanneer de discussies verder gaan op een nieuwe pagina, het laatste bericht van de vorige pagina dan bovenaan de nieuwe pagina komt te staan.
 
EvC - jij bent in de war met mijn forum, daar zorgt een extensie ervoor, dat wanneer de discussies verder gaan op een nieuwe pagina, het laatste bericht van de vorige pagina dan bovenaan de nieuwe pagina komt te staan.
Aha, Abe heeft me dus verwend.:smile:

Nu we toch bij dit onderwerp zijn, hoe kan ik bij deze vBulletin forumsoftware zien dat een post de laatste is van een pagina?
Als ik wil reageren op een laatste post van een pagina dan zou ik die altijd volledig quoten. Dat geeft meer duidelijkheid op een nieuwe pagina.
 
Standaard telt een pagina 20 posten en dat is inclusief de startpost.
Reageer jij op post #20, dan komt jouw reactie op een volgende pagina te staan.
Nou ja, meestal, want iedereen kan zelf instellen via Instellingen > Opties wijzigen > 'Aantal berichten weergeven per pagina' hoeveel berichten hij per pagina wil zien.
Standaard is dus 20 berichten, maar je kunt ook kiezen voor 5, 10, 30 of 40 berichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Standaard is dus 20 berichten, maar je kunt ook kiezen voor 5, 10, 30 of 40 berichten.
Dan neem ik aan dat er geen extensie is voor deze forumsoftware om die mooie feature te installeren?
 
Waarom zou je dat willen? Als je de berichten, mocht je dat fijn vinden, op 40 zet dan ben je al een heel eind. Zoveel topics groter dan 40 berichten zijn er hier toch niet te vinden. (Buiten HJT.)
 
Waarom zou je dat willen? Als je de berichten, mocht je dat fijn vinden, op 40 zet dan ben je al een heel eind. Zoveel topics groter dan 40 berichten zijn er hier toch niet te vinden. (Buiten HJT.)
Dat is een mogelijkheid die meer scrollen behoeft. Naar een pagina klikken is voor kleinere schermen nog prettiger (vind ik).
Als er voor deze forumsoftware geen extensie bestaat dan is het uiteraard een goede suggestie.
 
Oke ik begrijp je punt wel maar ja, als je dan toch wat moet zou je voor deze optie kunnen kiezen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan