• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laden webpagina extreem langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het laden van de websites gaat weer lekker snel
 
Fijn voor jou.

Met het onderstaande tool ruim je de meeste tools op die we hebben gebruikt:


Download KpRm

van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.


  • Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie

    5c6a9c980cc4f-RunAsAdmin.jpg
    Als

    administrator uitvoeren
    .
  • Zet een vinkje bij:
- Delete Tools
  • Klik op de knop "Run"en wacht geduldig tot de tool gereed is.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, dit hoef je niet te posten.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log

bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
 
het laden van websites gaat weer soepel sorry ik had niet gezien dat mijn eerdere bericht was gepost. het leek erop dat ie niet was gepost dus toen had ik het nogmaals geschreven dat t beter gaat
 
Ja ik heb zojuist opgeruimd via het progje wat u gaf maar ook via Revo uninstaller de rest verwijdert



weet u trouwens waar ik moet zijn voor hardware ? Het zit zo ; mijn kids waren laatst online pacman ah spelen met het keyboard. ze zijn pas 6 en 8 jaar dus u begrijpt t al pacaman spelen via jouw toetsenbord is onmogelijk voor kids.
ik , als liefhebbende papa, vond t zo sneu om te zien, dus heb METEEN een goedkope Speedlink Joystick gekocht. Ik heb geen flauw idee hoe ik het nou zo voor elkaar kan krijgen dat ik vanaf NU ALLE games op mijn pc met deze joystick kan gaan spelen ipv de toetsenbord.
 
Maak een nieuwe discussie daarvoor aan in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan