• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Lampje beeldscherm knipperd

Status
Niet open voor verdere reacties.

azfanlia

Nieuw lid
Lid geworden
9 okt 2018
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Als ik me computer aan zet da knipperd er een lampje aan de zijkant van me beeldscherm
Alles is goed aan gesloten
Wat kan het zijn
 
Kan je ons veel meer informatie geven?

Welk lampje is dat precies?
Is het een desktop?
Hoe is je beeldscherm aangesloten?
Is het nieuw?
Heeft het eerder wel gewerkt?
Krijg je nu helemaal geen beeld?
Heb je het beeldscherm al met een andere kabel geprobeerd aan te sluiten?
Heb je het al op een andere computer aangesloten?
 
Welk filmpje? Als je geholpen wilt worden zal je toch echt een heel stuk meer informatie moeten geven.
 
Rechtsonder aan de zijkant van me computerscherm zit de power knop, dat is nu aan het knipperen maar als me computer het doet goed doet dan brand het lampje voluit blauw en nu niet
Hij doet helemaal niets meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie foto’s
 

Bijlagen

  • A0411DCB-8A0B-4EFF-B4A1-323862B6DCA9.jpeg
    A0411DCB-8A0B-4EFF-B4A1-323862B6DCA9.jpeg
    700 KB · Weergaven: 8
  • B799F36F-BAA4-4656-A526-196C71375B40.jpeg
    B799F36F-BAA4-4656-A526-196C71375B40.jpeg
    726,8 KB · Weergaven: 8
vervang de vga kabel eens mogelijk dat er géén signaal door komt naar het scherm ...heb het hier ook eens gehad dus dat de computer het wel deed maar dat het geen beeld gaf en door de vga kabel te vervangen was het opgelost ..
 
Dag Lia,

Dit is jouw monitor: https://support.hp.com/nl-nl/document/c02850184
Het is de HP Pavilion vs19e.

Eerst maar doen wat Emi jou aanraadde: een andere vga kabel gebruiken.
Als dat niet helpt, dan een andere monitor aansluiten. Die kun je misschien even lenen van iemand.

Ik vermoed een probleem met de monitor zelf. Je schrijft dat het power lampje van de monitor normaal constant blauw brandt, wanneer de computer aan staat. Dat hoort inderdaad zo.
Maar bij jou ging dat power lampje eerst knipperen en daarna helemaal uit.

Als je wel beeld krijgt met een geleende monitor, dan weet je dat jouw HP monitor defect is.

Je moet de monitor in ieder geval niet laten repareren. Daarvoor is hij te oud. Ik schat dat jouw monitor 10 tot 12 jaar oud is.
Bij winkels in tweedehands artikelen kun je een vergelijkbare monitor kopen voor een prijs die tussen de 5 en de 15 euro zal liggen.
 
Dag Lia,

Dit is jouw monitor: https://support.hp.com/nl-nl/document/c02850184
Het is de HP Pavilion vs19e.

Eerst maar doen wat Emi jou aanraadde: een andere vga kabel gebruiken.
Als dat niet helpt, dan een andere monitor aansluiten. Die kun je misschien even lenen van iemand.

Ik vermoed een probleem met de monitor zelf. Je schrijft dat het power lampje van de monitor normaal constant blauw brandt, wanneer de computer aan staat. Dat hoort inderdaad zo.
Maar bij jou ging dat power lampje eerst knipperen en daarna helemaal uit.

Als je wel beeld krijgt met een geleende monitor, dan weet je dat jouw HP monitor defect is.

Je moet de monitor in ieder geval niet laten repareren. Daarvoor is hij te oud. Ik schat dat jouw monitor 10 tot 12 jaar oud is.
Bij winkels in tweedehands artikelen kun je een vergelijkbare monitor kopen voor een prijs die tussen de 5 en de 15 euro zal liggen
Dag Lia,

Dit is jouw monitor: https://support.hp.com/nl-nl/document/c02850184
Het is de HP Pavilion vs19e.

Eerst maar doen wat Emi jou aanraadde: een andere vga kabel gebruiken.
Als dat niet helpt, dan een andere monitor aansluiten. Die kun je misschien even lenen van iemand.

Ik vermoed een probleem met de monitor zelf. Je schrijft dat het power lampje van de monitor normaal constant blauw brandt, wanneer de computer aan staat. Dat hoort inderdaad zo.
Maar bij jou ging dat power lampje eerst knipperen en daarna helemaal uit.

Als je wel beeld krijgt met een geleende monitor, dan weet je dat jouw HP monitor defect is.

Je moet de monitor in ieder geval niet laten repareren. Daarvoor is hij te oud. Ik schat dat jouw monitor 10 tot 12 jaar oud is.
Bij winkels in tweedehands artikelen kun je een vergelijkbare monitor kopen voor een prijs die tussen de 5 en de 15 euro zal liggen.
De power knop aan de zijkant blijft knipperen
 
Lia, klik niet op de knop Citaat.
Als je wilt reageren, dan klik je onderaan de pagina in het vak waarin staat “Schrijf jouw ractie...”.
Dan kun je meteen beginnen met typen.

We weten intussen dat de power knop van de monitor bijft knipperen.
Voer nu eerst uit wat Emi en ik jou hebben aangeraden.
Dus probeer een andere VGA kabel. Dat is de kabel waardoor de monitor verbonden is met de computer.
Helpt dat niet, dan leen je van iemand een andere monitor om te kijken of die wel beeld geeft.
 
Het lag wel aan me beeldscherm
Ik heb nu me ouwe beeldscherm er op aan gesloten en nu doet hij het wel
 
Dat is mooi. Je hebt nu weer beeld op je oude beeldscherm. Is dat beeldscherm nog ouder dan de HP monitor?

De kapotte HP monitor kun je nu wegdoen. Je kunt hem naar de milieustraat brengen.
 
kwa beeldscherm is hij kleiner dan die kapote beeldscherm
 
Dan ga je naar de kringloopwinkel en koop je daar een tweedehands monitor. Formaat 19 inch, zoals de kapotte HP monitor, of nog groter.
Een nieuwe monitor kopen kan ook, maar dan ben je veel meer geld kwijt.
 
Je wordt al erg goed geholpen in dit topic. De enige acties die ik heb ondernomen: Je berichten met enkele woorden heb ik aangepast. Ik heb bericht #5 aangepast en toen de twee daaronder verwijderd voor weergave.

Daarnaast heb ik de dubbele post met je foto's verwijderd.

Als laatste zet ik dit topic nog even op zijn plek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan