• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laptop blijft herstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb hier een Acer Aspire 7750G met i5 processor en een geïntegreerde grafische kaart (intel hd).
Nu zit ik met het volgend probleem; als ik op de aan/uit knop druk, dan hoor ik de ventilator draaien en dan na 2 seconden gaat hij uit en weer aan, zo doet die het 3 keer achter elkaar, dus het lampje van de aan/uit knop gaat na 2 seconden uit en weer aan, zo doet die het 3 keer. En steeds blijft het scherm zwart, dus ik kan niets doen.

Ik heb hem volledig opengehaald en alle connectoren eraf, enkel met geheugen getest, maar hij blijft hetzelfde doen.
Zowel met of zonder batterij doet die hetzelfde.

Volgens mij is het moederbord kapot, wat denken jullie?
De laptop zelf is echt nog praktisch nieuw, vanbinnen ziet alles er nog nieuw uit, niet eens 1 stofje te zien tussen de ventilator.
 
Ik vermoed dan inderdaad een defect moederbord of defecte processor.

Krijg je nog pieptonen te horen als je al het geheugen er uit haalt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan