• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop en tv aangesloten met HDMI kabel, maar kan geen Netflix zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, ik zie op tv en laptop alles het zelfde, alleen geen beeld van de film of sierie op netflix. Wel geluid en alles, zelfs de ondertitelingen zie ik ook!

Alle software updates voor mijn tv gedaan....was niets nieuws te installeren.
 
Is de laptop al eens volledig van de spanning geweest?

Miss. een troost, als je erop gaat zoeken stikt het van hetzelfde probleem alleen geen echte oplossingen.
 
Is de laptop al eens volledig van de spanning geweest?

Miss. een troost, als je erop gaat zoeken stikt het van hetzelfde probleem alleen geen echte oplossingen.

Super bedankt voor jullie hulp! ik denk idd dat ik maar moet gaan accepteren dat het niet samen gaat....
Heb ik met mijn man net er over....zegt die dat toen we de laptop nieuw hadden deze het wel 1 keer gedaan heeft! Was ik vergeten haha daarna niet meer.

ik ga zo´n Google Chromecast kopen....kan ik verder op tv alles van Netflix wel zien

Bedankt allemaal voor jullie tijd en mee denken!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan