• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Laptop herkent hoofdtelefoon niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wildchild_Laiho

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
439
Waarderingsscore
1
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een vervelend probleem met mijn laptop (Acer Aspire F15). Ik kan namelijk geen muziek meer luisteren via mijn hoofdtelefoon want wat ik ook probeer, mijn laptop blijft gewoon de muziek via de speakers afspelen... Als ik m'n hoofdtelefoon insteek komt dit venster tevoorschijn:
fout geluid.png
Maar wat ik hier ook selecteer, dit veranderd niets aan het probleem. Verder ben ik al eens in mijn instellingen gaan kijken en heb ik ook gezien dat in het "geluid-venster", onder het tabblad "afspelen", geen hoofdtelefoon meer terug te vinden is.
fout geluid 2.png

Heeft er iemand hier toevallig een idee over wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt
 
klik eens met rechts op een leeg veld in het scherm waar nu de speakers vermeld staan en schakel de 2 opties is in ..
 
Merk en type hoofdtelefoon? Met die gegevens kunnen we even kijken hoe deze aangesloten hoort te zitten en of er meer over bekend is.
 
Beide opties zijn ingeschakeld...

& het gaat over een Beyerdynamic DT770 pro, maar net zo goed over iphone oortjes. Tot een paar dagen geleden heeft dit altijd goed gewerkt...
 
Heb jij iets van een Windows update gedownload gisteren/vandaag?
Toevallig de laptop al eens herstart?
 
Ik had de laptop al herstart maar het probleem is ondertussen opgelost.
In het venster dat tevoorschijn komt als ik m'n hoofdtelefoon inplug heb ik deze keer het vinkje aangevinkt bij "remember my selection and do not show this dialogue next time" en plots werkt het nu weer. Mijn laatste update is van 21-12-2018 geleden maar daar lag het niet aan want ik heb daarna sowieso nog met m'n hoofdtelefoon muziek geluisterd.

Vreemd dat mijn laptop om die input vraagt als ik m'n hoofdtelefoon inplug maarja, het werkt weer dus ik ben tevreden :)
 
Mooi dat het weer werkt, ik heb dit topic dan ook opgelost gezet!
 
Fijn dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan