• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop met 360° rotatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linde Dehertog

Nieuw lid
Lid geworden
4 jul 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Volgend jaar ga ik studeren en daarom zou ik een nieuwe, kleinere en lichtere laptop willen aanschaffen. Ondertussen denk ik dat de Lenovo Convertible Yoga 520 een goede keuze zou zijn voor mij. Ik vraag me echter af hoe het zit met je toetsenbord als je de laptop helemaal roteert. Ik weet dat er een nieuw toetsenbord via touch is, maar raakt het gewone toetsenbord dan niet beschadigd?
Of heeft er iemand nog een betere suggestie?

Alvast bedankt!
 
Bij Tweakers staat een review van jou voorkeur laptop Klik hier
Ik verwacht niet dat jou toetsenbord zal beschadigen, want hij is ontworpen op zo te gebruiken.

Moet het een laptop zijn die je kunt roteren?
Wat voor specificaties zoek jij precies?
Wat is jou budget?
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Aanschaf en advies.

Op Tweakers geven ze wel aan dat de laptop relatief zwaar is. Dat klopt met bijna 1,8 KG ook wel. Dat is misschien niet heel fijn als je hem alle dagen mee moet nemen naar school.

Daarnaast zijn ze niet echt lovend over de processor. Tevens wil ik je nog meegeven dat als je de hele dag op zo'n apparaat moet werken het in praktijk, voor de meeste mensen toch nog wel tegenvalt met het toetsenbord en de hoogte van het scherm. Die worden vaak niet als de meest prettige ervaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan