• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik, nu na een maand, maar nieuwsgierig zijn naar de oorzaak / oplossing..................
Sorry....
Ik ben nog 3 dagen aan het klooien geweest na de kerst, en heb toen besloten maar een nieuwe laptop te kopen. Het was immers al een oud beestje van bijna 5 jaar en ik vond het niet meer waard om hem te laten repareren.
 
Wij vinden het altijd prettig om een terugkoppeling te krijgen.
Dus bedankt voor jou reactie, nu weten wij hoe jij het probleem hebt opgelost.
Wel jammer voor jou dat het een nieuwe laptop moest zijn.
 
Nou ja, het stond eigenlijk toch al in de planning om binnenkort een nieuwe laptop te kopen. De datum is alleen iets vervroegd nu.
 
Wat heb je nu gekocht?
 
Deze

Ik was druk aan het zoeken, totdat ik zag dat de mediamarkt weer die btw actie zou gaan houden. Dus heb ik een paar weken gewacht en gisteren deze laptop besteld. Toch bijna 200 euro korting. Hij komt vandaag binnen.
 
Dat is een leuke laptop.
heb je nog wel gekeken of dit de beste prijs was? Want die btw actie schijnt niet altijd goedkoper te zijn.
 
Op zich een fraaie laptop.
Deze heeft anno 20178 echter 1 fors minpunt en dat is het gemis van een SSD.
Eigenlijk (en da's geen verwijt aan jou of zo, maar meer bedoeld als opmerking van een liefhebber van hardware) is het kopen van een computer / laptop anno 2018 zonder SSD 'not done'.

Afhankelijk van de gebruiksdoelen, denk ik dat er voor die prijs ook wel machines zijn te vinden met een SSD aan boord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan