• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop Toshiba moet je echt alle programma's van het merk Toshiba laten draaien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charles 59

Nieuw lid
Lid geworden
16 mrt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik heb een vraag over Toshiba Amd laptop, langzaam opstarten ik heb bij systeembeheer de instellingen als op beste prestaties staan nog steeds langzaam wie helpt mij
 
Welk type laptop gebruik jij?
En welke Windows versie heb je daar op staan?
 
Ik heb een vraag over Toshiba Amd laptop, langzaam opstarten ik heb bij systeembeheer de instellingen als op beste prestaties staan nog steeds langzaam wie helpt mij

Heb jij dit alleen tijdens het opstarten?
Het zou kunnen dat er veel programma`s mee opstarten, die niet mee hoeven te starten.
Heb jij Windows 10 dan kun je eens kijken of snel opstarten uit staat.
Configuratiescherm-hardware en geluiden-energiebeheer-systeeminstellingen.
Mocht de optie licht grijs zijn en niet aan te passen, moet je even klikken op -> instellingen wijzigen doe momenteel niet beschikbaar zijn.

Heb je al eens gekeken of er geen virus aanwezig is door te scannen met de volgende programma`s?
Gratis software voor cyberbeveiliging en anti-malware (Klik hier op gratis downloaden)
AdwCleaner - gratis Adware Cleaner en Removal Tool (klik hier op gratis versie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan