• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop zwart beeld. Gaat niet meer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoor je normaal wel de ventilator?
Het lijkt erop dat het moederbord het probleem is.
Gebruik jij hem op accu of netstroom?
Ik zie trouwens dat hij eind 2019 is uitgekomen, klopt dit?
Zo ja dan heb je gelukkig nog garantie.
 
Hoor je normaal wel de ventilator?
Het lijkt erop dat het moederbord het probleem is.
Normaal hoor je ze alleen tijdens progammas of iets dergelijks. Maar nu is die muis stil. Had gister een spel gespeeld en de game afgesloten en toen de laptop dicht gedaan zonder af te sluiten.
 
Dan lijkt het erop dat hij in slaapstand blijft hangen.
Dit is vaak een probleem in Windows.
Het is zeker een vaste accu?
 
Ja er zit een vaste accu in. Ik hield net even mijn oor tegen de onderkant maar er komt wel iets van geluid uit. Kan ook zijn dat de ventilatoren toch draaien maar je ze bijna niet hoort
 
Dan werkt het moederbord tenminste wel.
Drukken op de spatie helpt zeker ook niet om het probleem op te lossen.
 
Ook niet, hij reageert helemaal nergens meer op. Hij blijft alleen zeggen dat hij aan is maar kan ook niet meer uit door de aan/uit knop in te houden
 
Reageert hij ook niet op. Meerdere malen geprobeerd.
 
Heb je hem ook al langer dan 15 seconden ingehouden?
Hou hem eens 30 seconden vast.
 
🙄 of misschien een harde reset proberen ?
stroom eraf en de accu eruit halen
 
Als je het eindelijk voor elkaar krijgt om hem uit te schakelen, controleer dan ook of hij kan opstarten. Ik denk namelijk dat hij in slaapstand is blijven hangen en tegelijkertijd de aan/uit knop kapot is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan