• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptopscherm vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mazo1913

Nieuw lid
Lid geworden
4 okt 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb hier een HP Pavilion DV7 liggen waarvan het scherm defect is.
Aangezien dit niet echt een vrij recente laptop is en de schermen vrij prijzig zijn zat ik te kijken of ik dit kon vervangen met een gebruikt scherm.

Steeds meer bedrijven bieden ook tweedehands onderdelen en/of reparatie met tweedehands onderdelen aan.
Ik heb even gekeken bij Happybytes.nl en gebruiktelaptoponderdelen.nl

Is er iemand hier die ervaring heeft met deze websites en weet of dit soort dingen betrouwbaar zijn?

Met vriendelijke groet,
Mark
 
Hallo,

Heb jij al op marktplaats gekeken of hij dar niet te vinden is?
Ik ken zelf die bedrijven niet, maar je zou eens kunnen kijken
of je reviews en klachten kunt vinden over die sites.
Zoals deze HappyBytes - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS

Ik had inderdaad deze vermelding al gezien bij radar.
Alleen het probleem bij dat topic is dat alle reacties van ruim 2 jaar geleden zijn, en de overige reacties zijn reacties waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Die reviews/klachten probeer ik hier nu dus te vinden.
Schijnt dat gebruiktelaptoponderdelen.nl pas sinds begin dit jaar online staat, hier zijn dus ook nog maar een paar recensies van te vinden.

Marktplaats heb ik inderdaad ook al gekeken, maar de schermen die daar te vinden zijn (zijn er een paar) zijn allemaal op lange afstand. En aangezien ik niet het risico wil lopen te worden opgelicht, koop ik liever bij een "vertrouwd" iemand die zijn zaakjes op orde heeft en staat ingeschreven bij de kvk etc.
 
Ja als de afstand te groot is zou ik dit ook niet zo snel doen. Voor het zelfde geldt komt hij kapot aan en bij Post.nl kun je dan ook niet terecht.
Maar je kunt altijd kijken of de bedrijven nog hier vermeld staan
www.klacht.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan