• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laser printer brother DCP-1610W instalie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoc

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
415
Waarderingsscore
0
Goeie dag aan allemaal ik heb problemen met het installeren van mijn nieuw aangekochte drukker.
De bijgeleverde CD is van geen nut en helpt mij niet bij de installatie op mijn HP Win 10 programma
Op hulp van de verdeler van Brother kan ik ook geen hulp verwachten heb hullen al tweemaal een bericht gestuurd via e/mail maar die antwoorden eenvoudig niet op mijn vraag,het probleem zit zo bij het installeren van het volledige programma DCP-1610W krijg ik een fout bericht : er is een fout opgetreden tijdens de installatie start uw computer opnieuw op en installeer software voor brother opnieuw ik heb dit nu al 5x geprobeerd maar ik krijg steeds hetzelfde bericht kan iemand mij helpen
 
dezelfde link wilde ik hier juist ook neerzetten ..maar dan voor de W10 x64 bit
*je download dus het volledig pakket van drivers & software
*je sluit de printer pas aan als dit gevraagd word en niet eerder ...omdat anders Windows 10 zelf de printer gaat installeren en dit wil jij dus niet ..
 
mijn vraag,het probleem zit zo bij het installeren van het volledige programma DCP-1610W krijg ik een fout bericht : er is een fout opgetreden tijdens de installatie start uw computer opnieuw op en installeer software voor brother opnieuw ik heb dit nu al 5x geprobeerd maar ik krijg steeds hetzelfde bericht kan iemand mij helpen

Dat is een wifi printer zie ik . Om die te installeren moet die bij de installatie aangesloten zijn met een USB kabel op een USB poort . Pas daarna kun je de printersoftware installatie afronden ! Heb je die met een USB kabel aangesloten ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan