• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Lastpass backup.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Ik gebruik tot volle tevredenheid Lastpass.
Ergens las ik dat het verstandig is om hiervan een backup te maken en elders te bewaren.
Heeft iemand een idee hoe dat moet en ook hoe te handelen als de backup teruggezet moet worden.
Bij voorbaat dank voor een reactie.
 
Ik denk dat je daarvoor een premium account nodig hebt.
 
zoals Abraham54 het al vermoede hoort een backup maken van lastpass inderdaad bij de premium versie … gebruik je de gratis versie dan is dit niet mogelijk doch kun je via het knip programma van Windows je wel een printsrceen aanmaken en deze desnoods uitprinten om elders te bewaren ..
 
Bedankt voor de reacties.
Wat Emi voorstelt kan ook via 'meer opties' afdrukken' websites''. Het resultaat kopiëren en via plakken in Libre office writer en opslaan.
Men kan ook via 'meer opties' 'geavanceerd' 'exporteer' 'lastpass CSV bestand' een CSV bestand maken.
Maar hoe je die saven moet weet ik niet.
 
gebruik je de edge met de lastpass app zodat deze extensie van boven in de werkbalk vermeld staat ..
11352
indien zo klik je op deze en kies je meer opties >geavanceerd >exporteer >lastpass CSV bestand ..
van het moment je op lastpass CSV bestand heb geklikt word je door gelinkt en dien je je master paswoord in te geven van lastpass en vervolgens de wizard te volgen .
 
Normaal gebruik opera. Ik ga van de week met edge uitproberen. Kom er op terug.
 
ook voor de opera is er deze extensie die dan bovenaan in de werkbalk komt te staan ..de werkwijze is daar hetzelfde om het CSV bestand te exporteren ..
hier de link naar deze extensie ..
 
Ik heb ook een backup van mijn Lastpass. En nee, ik gebruik geen Premium. Ik heb een backup gemaakt naar een USB stick. OP die manier kan ik, wanneer er online problemen zijn wel bij mijn wachtwoorden.

Ze noemen deze methode de Lastpass Pocket: LastPass via USB
 
Zowel de methode van Emi als Rubensky heb ik geprobeerd. Allebei gelukt.
Bedankt voor de adequate hulp.
 
Graag gedaan. Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan