• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

lege Yahoo mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Sinds enige tijd zijn de mappen die ik in Yahoo aanmaakte leeg. Ik heb zelf niks verwijderd. Sommige mails zijn belangrijk en ik vind ze nergens terug . Wat kan de oorzaak zijn?
 
Ik neem aan dat het een Yahoo account en mail adres is?
Gebruik jij die alleen in Yahoo zelf?
Je zou dit eens kunnen doorlezen ->
 
Ja, het is een yahoo account en mail. Ik kan niet openen wat ik moet doorlezen, het pijltje werkt niet. Kan je mij op een andere manier doorverwijzen? Dank u Aarie25
 
Sorry de link was is er niet bij gekomen.
Hier nogmaals de link.

Heb je geen zoekfunctie in Yahoo zitten?
Dan zou je daar mee ook de missende mails kunnen zoeken. Gewoon zoeken op de persoon waar het vandaan komt of verstuurd is
 
Met dat programma werden allerlei data teruggevonden maar geen enkele mail. Met de filter "mail" werd ook niks gevonden. Met de zoekfunctie van Yahoo lukt het ook niet. Ik zal er mij maar bij neerleggen. Heb in Google gezien dat ik niet de enige ben met dit probleem.
 
Jammer dat niets heeft geholpen.
Maar heb blijft vreemd dat het zo maar verdwijnt en het niet terug te halen is.
Misschien kun je dan beter een ander email adres gaan gebruiken,
Ik heb met Gmail of Outlook nooit dat er mails zo maar verdwijnen.
Wel moet je belangrijke mail in het archief zetten, want in het postvak in blijft het ook maar beperkt staan.
 
Helaas een bekend probleem bij Yahoo. Soms heb je geluk en kunnen ze je helpen met de backup als je contact met hen opneemt, dat moet dan wel in het Engels.

Daarna zou ik het advies van aarie25 opvolgen en overstappen naar Outlook of Gmail. Gebruik beide providers al jaren en nog nooit iets kwijt geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan