• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lettertype installeren op telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

hekje47

Junior lid
Lid geworden
29 okt 2018
Berichten
53
Waarderingsscore
2
In een mailtje wordt er een symbool gebruikt van het lettertype Webdings dat op mijn computer wel werkt, maar op mijn mobiel niet. Ik zou daarom graag het lettertype op mijn mobiel willen installeren. Ik heb een Samsung Galaxy S10e. Ik heb al geprobeerd om het lettertype te openen met Fontfix. Als het bericht om hem te installeren verdwijnt, gebeurt er niets. Het mailtje wordt nog steeds niet goed weergegeven.
 
Misschien de verkeerde fontapp?

Hier staan er wel wat
 
Ik heb het ook geprobeerd met ifont. Dat werkt ook al niet. Ik heb het lettertype op mijn computer omgezet naar een standaardlettertype en toen heb ik het nog eens geprobeerd. Hoewel te tekens nu wel goed worden weergegeven krijg ik hetzelfde resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan