• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Logitech M705 draadloze muis hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenTV

Gevestigd lid
Lid geworden
16 apr 2011
Berichten
233
Waarderingsscore
0
Hi,

Zoals de titel zegt doet mijn muis (bij vlagen) wat raar. De ene keer dubbel klikt ie terwijl ik maar 1x klik, de andere keer werkt de sleepfunctie niet (goed), en moet ik een venster 20 x vastpakken voordat ie eindelijk begint te slepen.
Soms doet ie het ook gewoon een week wel goed.

Muisje was 30 euro geloof ik, heb m 3 jaar o.i.d.

Vind t een beetje zonde om direct een nieuwe te halen. Tips iemand ?

Dank
 
Batterij vervangen
Ontvanger andere plek
oog schoonmaken
rubbertjes op de onderkant schoonmaken
 
En mogelijk dat er vuil op de klikcontacten zit.

Pak de muis op en tik met de voorkant zachtjes op een harde ondergrond om vuil op die wijze uit de muis te trillen.
 
Dank, ik ga het even proberen.
 
Sluit de muis eens aan op een andere computer en kijk of je dan hetzelfde probleem heb. Zo kan je uitvinden of het aan de muis of aan de computer ligt.
 
Ik moet ook af en toe de 'n switch uit mijn muis vervangen. Of repareren volgens de link lukt is maar de vraag. Het is zeer fragiel spul.
Volgens mij had ik ook wat van dergelijke onbegrepen verschijnselen. Bij slijtage treedt er waarschijnlijk meer "bounce" op. Die zal door de elektronica niet altijd meer opgevangen kunnen worden. Als het veertje op het randje zit kan temperatuur al invloed op de werking hebben.
Als je een nieuwe muis nog te duur vindt kun je ook bij e.o.a. kringloopwinkel een muis halen (of kijken of je die swicht even kunt omsolderen).
 
Is waarschijnlijk een usb conflict, plaats de ontvanger eens in een andere usb poort. Bij mij hielp dit prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan