• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Maak firefox heel simpel sneller dan chrome

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
Mozilla Firefox versie 57 in de Quantum uitvoering is standaard al snel, maar nog niet zo snel als Google Chrome.

Door een heel simpele handeling maak je Firefox alsnog sneller.

Ga naar Opties en dan klik je links op Privacy en Beveiliging.
Zet nu onder Bescherming tegen volgen de instelling op Altijd

5a254bc47b55a-Firefox_sneller_maken.png


Firefox is met deze instelling sneller dan Google Chrome:

5a254c0f95b7e-88910892ec20eec3.jpeg


Veel plezier met deze instelling.
 
Ik ga dit eens testen.
Gebruik altijd Chrome, maar bij Firefox geef je wel minder privacy weg :)
 
Jaren aan Chrome gewend daar ben ik nu zo verstokt aan daar is echt niets meer tegen te doen! :)
 
Ik heb Firefox alweer verwijderd.
Want ik vindt Chrome prettiger is gebruik.
 
Ik heb Firefox alweer verwijderd.
Want ik vindt Chrome prettiger is gebruik.

Kwestie van wennen.
Firefox is prettiger in te stellen dan Chrome, vind ik. Bovendien zijn er een heleboel handige add-ons/extensies voor beschikbaar.
 
Ja dat is natuurlijk wel zo.
Maar ik heb Chrome helemaal naar wens ingesteld.
Ook mijn favorieten balk staan zoals ik het wil en dat vindt ik in Firefox toch niet echt prettig werken.
 
Ik gebruik ook altijd Chrome hoor Aarie25. Wel heb ik die browsers altijd bij de hand om mensen te kunnen helpen. op fora.
 
Dat heb je goed om die bij de hand te houden.
 
Dat is ook de enige reden gebruiken doe ik hem verder echt nooit.
 
Ik heb zelf liever geen programma's op de laptop staan doe ik toch niet gebruik. Ook niet om het te gebruiken voor het forum.
 
Ach mijn computer is groot zat. Dus voor mij maakt het niet uit. Maar het is inderdaad wel een keuze.
 
Ik heb ook wel genoeg ruimte 500 en 1000 GB. Maar vindt het niet nodig om van alles erop te zetten waar ik toch niets mee doen.
 
Wow !
Echt ongelooflijk.
Als ik nu youtube gebruik en stukjes minder interressante stukjes oversla, zie ik dat rondje amper een kwart slag draaien en heb alweer beeld.
Voorheen draaide dat circeltje zeker drie of vier keer, voor er weer beeld kwam.

Alsof ik de video gedownload heb !
Echt ongelooflijk
Super en bedankt !
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan