• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Malwarebytes 4.0 is uit de beta.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
25.736
Waarderingsscore
1.390
Malwarebytes 4.0 is nu te downloaden.
Ik heb het zelf gedaan in Malwarebytes zelf, maar er staat een link onderin dit bericht.

Naast de verbeteringen voor malwaredetectie hebben we de gebruikersinterface opnieuw ontworpen met een schoner en eenvoudiger ontwerp:

916200549_MB4Dashboard.PNG.549b7f8ad6a1f4e04843432795efc3c9.PNG

Belangrijkste kenmerken:

  • Verbeterde nul-uur detectie - lokaliseert nieuwe bedreigingen zodra ze zich voordoen en voordat ze uw apparaat kunnen verwoesten
  • Uitgebreide malwaredetectie - blokkeert nog meer malware voor verbeterde bescherming
  • Gedetecteerde gedragsloze handtekening - identificeert de nieuwste varianten van gevaarlijke malwarefamilies die traditionele handtekeningen proberen te omzeilen door het inpakken van de runtime, obfuscatie en codering, en biedt onmiddellijke bescherming tegen nieuwe bedreigingen die traditionele AV moeilijk kan detecteren
  • Sneller bedreigingsdefinitieproces - stroomlijnt het publiceren van nieuwe definities, waardoor de tijd wordt verkort die nodig is om u tegen nieuwe bedreigingen te beschermen
  • Vernieuwde gebruikersinterface - Volledig opnieuw ontworpen gebruikersinterface die intuïtief, informatief en gebruiksvriendelijk is
  • Dreigingsstatistieken - hiermee kunt u in realtime zien wat Malwarebytes voor u doet en een beeld uit de eerste hand krijgen van welke bedreigingen op u afkomen (en worden geblokkeerd)
  • Cybersecurity-nieuws - dynamische feed houdt u op de hoogte van de nieuwste bedreigingen en andere beveiligingsonderwerpen
  • Gemakkelijkere updates - meer automatisering betekent dat u de nieuwste bescherming met minder inspanning ontvangt
U kunt direct downloaden Malwarebytes 4 van onze website download link .

Bron www.malwarebytes.org
 
Kan je Malware bytes premium 4.04 samen met Bitdefender Internet Security gebruiken? Of is beter Malware Free te gebruiken met Bitdefender.
Ik heb n.l. een laptop met Windows defender en een Desktop met Bitdefender.
Beide pc's gebruik ik met Malware Bytes Free.
 
Ja zeker, ik gebruik de betaalde Malwarebytes en Bitdefender ook samen.
 
Ja zeker, ik gebruik de betaalde Malwarebytes en Bitdefender ook samen.

:rolleyes:
zeker kan dat samen ,maar als er een derde partij gaat meedoen heb je de poppen aan het dansen.
zoals men weet had ik die derde partij" de Avast er nog bij staan, en een conflict zorgde voor de bekende Blue screens , dat heeft lang geduurd voordat ik er achter kwam, gebruik nu nog alleen maar Malwarebytes en het werkt prima
 
Avast geeft regelmatig problemen. (Niet iedereen zal dat hebben)
Als ik alleen al kijk naar dit forum en de mensen die met Avast klachten hebben gehad.
Zeker als het als derde partij wordt gebruikt.
 
Als jij Jiangmin als naam ziet, rinkelt er dan geen belletje dat Jiangmin zich mogelijk vergist heeft?
 
Als je kijkt dat alle grote spelers geen melding geven en een onbekende wel, dat zegt dan toch genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan