• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Malwarebytes Anti-Ransomware

Status
Niet open voor verdere reacties.

maulem

Vaak hier
Lid geworden
23 feb 2017
Berichten
649
Waarderingsscore
29
Mensen jullie hoeven niet bang meer te zijn voor ransomware. Deze nieuwe tool (uit 2016 alweer) van Malwarebytes geeft volledige bescherming tegen alle gevaarlijke varianten van ransomware, waaronder grote namen als CryptoWall4, CryptoLocker, Tesla, and CTB-Locker.

Tijdens het ontwikkelen van deze tool hebben de makers de tool gebombardeerd met verschillende varianten van ransomware en de tool blokkeerde ze allemaal.

Het gaat hier om volledig gratis software, voor ongelimiteerd gebruik.

Een andere mogelijkheid om je pc te beschermen tegen ransomware zou zijn het regelmatig back-uppen van de belangrijkste mappen en bestanden naar een cloudserver met gebruikmaking van versiebeheer. Alleen de meest recente versie van de bestanden zou dan versleuteld kunnen raken.
 
Ik gebruik al de premium versie van Malwarebytes en daar zit hij al in.

Jou link is van 2016, maar er is een nieuwere beta versie uit 2017 te krijgen.
https://forums.malwarebytes.com/topic/211708-latest-version-mbarw-beta-09-v-0918807-download/

Goed om te weten is het volgende.
Malwarebytes 3 and MBARW - It is actually not possible to run the free version of Malwarebytes 3 and the standalone Anti-Ransomware Beta side-by-side, as they have components in common and are not designed to run in this way. If you wish to have both Malwarebytes on-demand scanning and Anti-Ransomware then a Premium license is the best option.
 
Die link van jou is precies dezelfde als die van mij dus het betreft geen nieuwere beta versie. Klik ze beide maar eens aan. Te gek trouwens deze software.
 
Ja het heeft de zelfde download nummer -> 0.9.18.807
Dan hebben ze die waarschijnlijk al aangepast.
Ik kan niet zeggen of het te gek is, want ik heb nog geen melding gehad van Mbam of Bitdefender (gelukkig)
 
malwarebytes zelf heeft vandaag een toepassingsupdate verkregen hier ...

Ashampoo_Snap_zondag 1 april 2018_19h27m41s_002_.png
 
Ik heb de update ook even handmatig binnen gehaald.
Er zijn enkele fouten opgelost en verbeteringen doorgevoerd.

Performance/protective capability

  • Improved remediation for hijacked shortcuts
  • Continued improvements to overall protection, detection and remediation
Usability

  • Device Name now syncs to the Malwarebytes My Account portal for users on the paid version
  • Improved accessibility features for the Notification Center
  • Added custom messages designed to highlight the value of Malwarebytes protection and help it remain free
Stability/issues fixed

  • Fixed problem when cutting / pasting files with anti-ransomware enabled
  • Fixed problem where USB stick would not eject properly with anti-ransomware enabled
  • Fixed a service crash related to self-protection
  • Fixed a blue screen crash related to Web Protection
  • Addressed other miscellaneous defects
 
Mensen jullie hoeven niet bang meer te zijn voor ransomware. Deze nieuwe tool (uit 1916 alweer) van Malwarebytes geeft volledige bescherming tegen alle gevaarlijke varianten van ransomware,
Ik dacht eigenlijk aan een 1 aprilgrap vanwege “nieuwe tool uit 1916”.
 
Dat ga je haast denken :)
Maar ik zal het wel even aanpassen naar 2016.
 
Aarie je bent al beschermd zie ik, omdat je Bitdefender gebruikt.

Klopt maar de beste bescherming ben je altijd nog zelf.
Ik open niets wat ik niet ken of vertrouw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan